ЕСТЕТИЧНІ ПОЧУТТЯ ЯК СКЛАДНИК ПЕДАГОГІЧНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ

  • Максим Вавильович Нечепоренко Кафедра педагогіки факультету психології Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна.

Abstract

В статті розкриваються педагогічні механізми виховання естетичних почуттів учителя з погляду професійноїмайстерності. Естетичні почуття визначаються як такі приємні переживання, які впливають на формування культури поведінки, успішного міжособистісного спілкуваннята створення позитивного морально-психологічного мікроклімату в групі однокласників.

Downloads

Download data is not yet available.

Author Biography

Максим Вавильович Нечепоренко, Кафедра педагогіки факультету психології Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна.

Кандидат педагогічних наук, доцент

References

1. Бойко А.М. Інтегрований курс теорії та історії педагогіки: Індивідуальні тьюторські завдання для студентів ІІ-V курсів: Навчальний посібник. – Полтава, 2007. – 359 с.

2. Зязюн І.А. Педагогіка добра. Ідеали і реалії. – Київ: 2000,– 308 с.

3. Рибалка В.В. Методологічні питання наукової психології (Досвід особистісно центрованої систематизації категоріально-поняттєвого апарату): Навчально-методичний посібник. – К.: Ніка-Центр, 2003. – 204 с.

4. Нечепоренко Л.С. Педагогічна майстерність. Монографія. - Харків: ХНУ. 2009. – 270 с.

5. Нечепоренко Л.С., Куліш С.М. Педагогічна освіта в Харківському національному університеті імені В.Н. Каразіна. До 160-річчя кафедри педагогіки. Монографія. – Харків: Видавничий центр ХНУ, 2010. – 200 с.

6. Нечепоренко М.В. Емоційно-вольова культура студента / Монографія. – Х.: ХНУ імені В.Н. Каразіна, 2010. – 180 с.

7. Енциклопедія освіти / Акад. пед. наук України; головний ред. В.Г. Кремень. – К.: Хрінком Інтер, 2008. – с. 264-267.
Published
2015-09-04
Cited
How to Cite
Нечепоренко, М. В. (2015). ЕСТЕТИЧНІ ПОЧУТТЯ ЯК СКЛАДНИК ПЕДАГОГІЧНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ. Scientific Notes of the Pedagogical Department, (25), 106-112. Retrieved from https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/3847