СОВРЕМЕННЫЕ ФОРМЫ ОРГАНИЗАЦИИ ПЕДАГОГИЧЕСКОЙ ПРАКТИКИ – ОСНОВА ФОРМИРОВАНИЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ КОМПЕТЕНТНОСТИ БУДУЩЕГО СПЕЦИАЛИСТА

  • Ольга Василівна Лукашова Бєлгородський педагогічний коледж
  • Олена Олександрівна Попова Бєлгородський педагогічний коледж
  • Євгенія Василівна Філатова Бєлгородський педагогічний коледж

Abstract

В  статье  обобщено  опыт и  определены  ключевые направления практической подготовки студентов, реализация которых способствует формированию профессиональной компетентности будущих педагогов.

Downloads

Download data is not yet available.

Author Biographies

Ольга Василівна Лукашова, Бєлгородський педагогічний коледж

заступник директора з учбової роботи ГОУ СПО «Бєлгородський педагогічний коледж».

Олена Олександрівна Попова, Бєлгородський педагогічний коледж

заступник  директора  з  науково-методичної роботи ГОУ СПО «Бєлгородський педагогічний коледж».

Євгенія Василівна Філатова, Бєлгородський педагогічний коледж
заступник директора з учбово-виробничої роботи ГОУ СПО «Бєлгородський педагогічний коледж».
Published
2015-07-15
Cited
How to Cite
Лукашова, О. В., Попова, О. О., & Філатова, Є. В. (2015). СОВРЕМЕННЫЕ ФОРМЫ ОРГАНИЗАЦИИ ПЕДАГОГИЧЕСКОЙ ПРАКТИКИ – ОСНОВА ФОРМИРОВАНИЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ КОМПЕТЕНТНОСТИ БУДУЩЕГО СПЕЦИАЛИСТА. Scientific Notes of the Pedagogical Department, 1(28), 120-128. Retrieved from https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/3622