НЕПЕРЕРВНА ПЕДАГОГІЧНА ОСВІТА: БРИТАНСЬКИЙ ДОСВІД

  • Оксана Юріївна Кузнецова
Ключові слова: неперервна педагогічна освіта, Велика Британія, професійне і особистісне самовдосконалення.

Анотація

У статті розглядаються питання становлення неперервної педагогічної освіти у Великій Британії. Визначені фактори, які актуалізували нову модель педагогічної освіти. Розкрито погляди британських вчених на пріоритети неперервної педагогічної підготовки вчителів.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

Оксана Юріївна Кузнецова

завідувач  кафедри  теорії  та практики англійської мови Харківського  національного  педагогічного  університету ім. Г.С. Сковороди.

Посилання

1. Акмаев Л.Р. Основные тенденции развития непрерывного педагогического образования в Великобритании, последняя четверть ХХ века: дис… канд. пед. наук : 13.00.01 / Ленар Рустамович Акмаев. – М.: РГБ, 2003. – 183 с.
2. Erant M. Inservice Teacher Education // The International Encyclopaedia of Teaching and Teacher Education. – Oxford: Pergamon Press, 1988. – P. 730-743.
3. Hopkins D. Inservice training and educational development: An International Survey/ D.Hopkins. – London: Croom Helm, 1986. – 334 p.
4. Selected Aspects of In-Service Education of Teachers in the Eighties// European Information center for further education of teachers. – Prague: Charles University, 1988. – 79 p.
5. Young M. Rethinking Teacher Education for a Global Future: Lessons from the English// Journal of Education for Teaching. – Vol. 24. – № 1. – 1998.
Опубліковано
2015-07-14
Як цитувати
Кузнецова, О. (2015). НЕПЕРЕРВНА ПЕДАГОГІЧНА ОСВІТА: БРИТАНСЬКИЙ ДОСВІД. Наукові записки кафедри педагогіки, (26), 65-70. Retrieved із https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/3589