РОЛЬ ГУМОРУ У ВЗАЄМОВІДНОСИНАХ «ВИКЛАДАЧ – СТУДЕНТ»

  • Лариса Володимирівна Павлова
  • Олена Анатоліївна Сергеєва

Abstract

Гумор у представленій статті розглядається як невід’ємна частина безпосередньої поведінки, що у свою чергу може сприяти більш ефективному когнітивному навчанню студентів і більш позитивному сприйняттю  викладача. Особлива  увага  у дослідженні приділяється визначенню «особистість, яка орієнтована на гумор».

Downloads

Download data is not yet available.

Author Biographies

Лариса Володимирівна Павлова

викладач кафедри англійської мови Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна.

Олена Анатоліївна Сергеєва

старший викладач кафедри англійської мови Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна.

References

1. Мартин Р. Психология юмора / Р. Мартин ; [перевод с англ.]. – Санкт-Петербург : Питер, 2009. – 478 с.
2. Симонов П. В. Созидающий мозг / П. В. Симонов. – М.: Наука, 1993. – 227 с.
3. Andersen J. T. Teaching immediacy as a predictor of teacher effectiveness/ J.T. Andersen // Communication Year Book. – New Brumswick, NJ: Transection Books, 1979. – Р. 543–559.
4. Booth-Butterfield M. Individual differences in the communication of humorous messages / M. Booth-Butterfi eld, S. Booth-Butterfi eld // Southern Communication Journal, 1991. – Vol. 56. – P. 32–40.
5. Frymier A. B. A model of immediacy in the classroom / A. B. Frymier // Communication Quarterly, 1994. – Vol. 41. – Р. 454–464.
6. Gorham J. The relationship of teachers’ use of humour in the classroom to immediacy and student learning / J. Gorham, D. M. Christophel // Communication Education, 1990. – Vol. 39. – Р. 46–62.
7. Kelley D. H. Effects of immediacy on recall of information / D. H. Kelley, J. Gorham // Communication Education, 1988. – Vol. 37. – P. 198–207.
8. Wanzer M. B. The funny people: A source-orientation to the communication of humor / M. B. Wanzer, M. Booth-Butterfi eld, S. Booth-Butterfi eld // Communication Quarterly, 1995. – Vol. 43. – Р. 142–154.
Published
2015-07-14
Cited
How to Cite
Павлова, Л. В., & Сергеєва, О. А. (2015). РОЛЬ ГУМОРУ У ВЗАЄМОВІДНОСИНАХ «ВИКЛАДАЧ – СТУДЕНТ». Scientific Notes of the Pedagogical Department, (27), 125-130. Retrieved from https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/3567