РОЛЬ ГУМОРУ У ВЗАЄМОВІДНОСИНАХ «ВИКЛАДАЧ – СТУДЕНТ»

  • Лариса Володимирівна Павлова
  • Олена Анатоліївна Сергеєва
Ключові слова: взаємовідносини, гумор, когнітивне навчання, безпосередність, особистість, яка орієнтована на гумор.

Анотація

Гумор у представленій статті розглядається як невід’ємна частина безпосередньої поведінки, що у свою чергу може сприяти більш ефективному когнітивному навчанню студентів і більш позитивному сприйняттю  викладача. Особлива  увага  у дослідженні приділяється визначенню «особистість, яка орієнтована на гумор».

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографії авторів

Лариса Володимирівна Павлова

викладач кафедри англійської мови Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна.

Олена Анатоліївна Сергеєва

старший викладач кафедри англійської мови Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна.

Посилання

1. Мартин Р. Психология юмора / Р. Мартин ; [перевод с англ.]. – Санкт-Петербург : Питер, 2009. – 478 с.
2. Симонов П. В. Созидающий мозг / П. В. Симонов. – М.: Наука, 1993. – 227 с.
3. Andersen J. T. Teaching immediacy as a predictor of teacher effectiveness/ J.T. Andersen // Communication Year Book. – New Brumswick, NJ: Transection Books, 1979. – Р. 543–559.
4. Booth-Butterfield M. Individual differences in the communication of humorous messages / M. Booth-Butterfi eld, S. Booth-Butterfi eld // Southern Communication Journal, 1991. – Vol. 56. – P. 32–40.
5. Frymier A. B. A model of immediacy in the classroom / A. B. Frymier // Communication Quarterly, 1994. – Vol. 41. – Р. 454–464.
6. Gorham J. The relationship of teachers’ use of humour in the classroom to immediacy and student learning / J. Gorham, D. M. Christophel // Communication Education, 1990. – Vol. 39. – Р. 46–62.
7. Kelley D. H. Effects of immediacy on recall of information / D. H. Kelley, J. Gorham // Communication Education, 1988. – Vol. 37. – P. 198–207.
8. Wanzer M. B. The funny people: A source-orientation to the communication of humor / M. B. Wanzer, M. Booth-Butterfi eld, S. Booth-Butterfi eld // Communication Quarterly, 1995. – Vol. 43. – Р. 142–154.
Опубліковано
2015-07-14
Як цитувати
Павлова, Л., & Сергеєва, О. (2015). РОЛЬ ГУМОРУ У ВЗАЄМОВІДНОСИНАХ «ВИКЛАДАЧ – СТУДЕНТ». Наукові записки кафедри педагогіки, (27), 125-130. Retrieved із https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/3567