А.С. Макаренко про єдність вимогливості та поваги до вихованців

  • Ірина Семенівна Манойло Кафедра педагогіки факультету психології Харківського національного університету ім. В.Н. Каразіна
Ключові слова: педагогічна вимога, міжособистісні стосунки, виховне звернення, комунікативна досконалість педагога

Анотація

У статті розглядається проблема ефективних методів виховання та перевиховання у педагогічній спадщині А.С. Макаренка. Визначені методи педагогічного спілкування, що впливають на перетворення соціального досвіду вихованців у позитивне ставлення до людей та життя.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

Ірина Семенівна Манойло, Кафедра педагогіки факультету психології Харківського національного університету ім. В.Н. Каразіна
Старший  викладач

Посилання

1. А.С. Макаренко Избранные произведения. Т.1. – Киев: «Радянська школа», 1983, – 515 с.

2. Романовский, В.С. Михайличенко, Л.М. Грень. Педагогіка успіху. Підручник – Харків: ХПІ, 2011, 367 с.

3. Мечников И.И. Этюды оптимизма. – М.1988, с. 128 – 314.

4. Нечепоренко Л.С. Педагогіка майстерності. Монографія. Харків: ХНУ, 2009, с. 27-164.

5. Бех І.Д. Виховання особистості: У2 – кн.: Наук. Видання. – К.Либідь, 2003. – 280 с.

6. Бех І.Д. Особистісно зорієнтоване виховання. – Київ, 1998. – 203 с.
Опубліковано
2015-07-03
Як цитувати
Манойло, І. (2015). А.С. Макаренко про єдність вимогливості та поваги до вихованців. Наукові записки кафедри педагогіки, (32), 128-130. Retrieved із https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/3245