А.С. Макаренко про єдність вимогливості та поваги до вихованців

  • Ірина Семенівна Манойло Кафедра педагогіки факультету психології Харківського національного університету ім. В.Н. Каразіна

Abstract

У статті розглядається проблема ефективних методів виховання та перевиховання у педагогічній спадщині А.С. Макаренка. Визначені методи педагогічного спілкування, що впливають на перетворення соціального досвіду вихованців у позитивне ставлення до людей та життя.

Downloads

Download data is not yet available.

Author Biography

Ірина Семенівна Манойло, Кафедра педагогіки факультету психології Харківського національного університету ім. В.Н. Каразіна
Старший  викладач

References

1. А.С. Макаренко Избранные произведения. Т.1. – Киев: «Радянська школа», 1983, – 515 с.

2. Романовский, В.С. Михайличенко, Л.М. Грень. Педагогіка успіху. Підручник – Харків: ХПІ, 2011, 367 с.

3. Мечников И.И. Этюды оптимизма. – М.1988, с. 128 – 314.

4. Нечепоренко Л.С. Педагогіка майстерності. Монографія. Харків: ХНУ, 2009, с. 27-164.

5. Бех І.Д. Виховання особистості: У2 – кн.: Наук. Видання. – К.Либідь, 2003. – 280 с.

6. Бех І.Д. Особистісно зорієнтоване виховання. – Київ, 1998. – 203 с.
Published
2015-07-03
Cited
How to Cite
Манойло, І. С. (2015). А.С. Макаренко про єдність вимогливості та поваги до вихованців. Scientific Notes of the Pedagogical Department, (32), 128-130. Retrieved from https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/3245