СПЕЦИФІКА НАВЧАННЯ ОБДАРОВАНИХ ДІТЕЙ

  • Інна Петрівна Репко
Ключові слова: обдарованість, інтелектуальна обдарованість, соціально-педагогічні умов, , психолого-педагогічні принципи, розвиток і формування обдарованої дитини.

Анотація

Стаття присвячена особливостям організації навчання обдарованих учнів. Основна увага зосереджується на соціально-педагогічних умовах, що спрямовані на розвиток інтелектуальної обдарованості учнів. Наголошується на необхідності  врахування  в навчально-виховному процесі конкретних психолого-педагогічних принципів та перераховується низка вимог до вчителя у взаємодії з обдарованими учнями. Автором статті запропоновано загальні рекомендації вчителям щодо роботи з обдарованими дітьми.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

Інна Петрівна Репко

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри педагогіки та психології, проректор з науково-педагогічної роботи Комунального закладу «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради.

Посилання

1. Давиденко А. Діти інтелектуали, дослідники, творці, винахідники / А. Давиденко // Обдарована дитина. – 2004. – № 1. – С. 32–38.
2. Єфімова І. Педагогічна технологія «Створення ситуації успіху» та інтерактивні методи перевірки знань / І. Єфімова // Українська мова та література в школі. – 2009. – № 20. – С. 22.
3. Іванова Л. Школа та шкільний учитель в системі Малої академії наук / Л. Іванова // Завучу. Усе для роботи. – 2009. – №7. – С.13-16.
4. Кульчицька О. Специфіка дитячої обдарованості/ О. Кульчицька // Обдарована дитина. – 2001. –№ 1. – С. 3-10.
5. Остапчук В. Обдаровані діти. Які вони? / В.Остапчук // Шкільний світ. – 2009. – № 19. – С.9-10.
6. Пашнєв Б., Зуєв І. Система пошуку обдарованих дітей / Б. Пашнєв, І. Зуєв // Психолог . – 2004. – № 37. – С. 5-15.
7. Федорова О. Педагогічні умови професійної підготовки студентів до роботи з обдарованими дітьми / О. Федорова, М. Федоров// Рідна школа. – 2006. – № 1. – С. 24–26.
8. Шепотько В.Організація і навчання обдарованих і талановитих школярів (навчально-методичний посібник) / В. Шепотько, І. Волощук // Рідна школа. – 2006. – № 2. – С. 27-50.
9. Офіційний сайт Харківської спеціалізованої школи І ступеня № 177 – Режим доступу: http://school177.edu.kh.ua/robota_z_obdarovanimi_ditjmi/.
10. Освіта.UA:Вітчизняні освітні інновації: вісім освітніх проектів – Режим доступу: http://www.diplomservis.com/load/referaty/vitchiznjani_osvitni_innovaciji_visim_osvitnikh_proektiv/114-1-0-32898.
Опубліковано
2015-07-14
Як цитувати
Репко, І. (2015). СПЕЦИФІКА НАВЧАННЯ ОБДАРОВАНИХ ДІТЕЙ. Наукові записки кафедри педагогіки, (30), 123-135. Retrieved із https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/3512