ОБҐРУНТУВАННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРОБЛЕМИ СТАНОВЛЕННЯ ДУХОВНОГО ДОСВІДУ ОСОБИСТОСТІ УЧНІВ

  • Інна Петрівна Репко
Ключові слова: духовно-моральне виховання, духовний розвиток особистості, духовний досвід.

Анотація

У статті розглянуто педагогічну проблему становлення духовного досвіду особистості учнів як однієї з першочергових завдань сучасної педагогічної науки та практики. Автором, за допомогою аналізу провідних ідей вітчизняних педагогів, розкрито механізм формування в учнів духовного досвіду в умовах сучасного навчально-виховного процесу.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

Інна Петрівна Репко

кандидат педагогічних наук, професор кафедри педагогіки і психології, проректор з науково-педагогічної роботи Харківського гуманітарно-педагогічного інституту.

Посилання

1. Амонашвили Ш. Размышление о гуманной педагогике / Ш. Амонашвили. – М.: Изд. Дом Шалвы Амонашвили, 1995. – 496 с.
2. Бех І.Д. Виховання особистості. Сходження до духовності / І.Бех. – К.: Либідь, 2006. – 270 с.
3. Кульчинская Е.И. Родителям о воспитании культуры детей / Е. Кульчинская. – К.: Радянська школа, 1980. – 126 с.
4. Короткова Л.Д. Методика підготовки будущих учителей к педагогическому взаимодействию с учениками: Учебное пособие / Л. Короткова. – М.: Прометей МГПИ им. В.И. Ленина, 1990. – 158 с.
5. Сухомлинський В.О. Проблеми всебічно-розвиненої особистості. Духовний світ школяра / В. Сухомлинський. – Вибр. тв.: у 5 т. – К.: Рад. школа, 1976.– Т.1. – 651 с.
6. Ушинський К.Д. Людина як предмет виховання – Вибр. пед. тв. / К. Ушинський. – К., 1983. – Т.1. – 437 с.
Опубліковано
2015-07-14
Як цитувати
Репко, І. (2015). ОБҐРУНТУВАННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРОБЛЕМИ СТАНОВЛЕННЯ ДУХОВНОГО ДОСВІДУ ОСОБИСТОСТІ УЧНІВ. Наукові записки кафедри педагогіки, (26), 157-162. Retrieved із https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/3601