ВИКОРИСТАННЯ АКТИВНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ З МЕТОЮ ОСОБИСТІСНО-ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ СТУДЕНТІВ

  • Ярослава Василівна Шведова Харківський національний університет ім. В.Н. Каразіна

Abstract

У статті подається аналіз використання активних методів навчання з метою особистісно-професійного розвитку студентів. Окреслюються наукові підходи до взаємозв’язку професійного та особистісного розвитку людини. Розглядається призначення та завдання активних методів навчання з точки зору особистісно-професійного розвитку майбутнього фахівця.

Downloads

Download data is not yet available.

Author Biography

Ярослава Василівна Шведова, Харківський національний університет ім. В.Н. Каразіна
викладач кафедри педагогіки факультету психології Харківського національного університету ім. В.Н. Каразіна

References

1. Климов Е.А. Психология профессионального самоопределения. – Ростов н/Д, 1996. – 512 с.

2. Зеер Э.Ф. Психология профессионального образования: Учебн. пособие. – Москва-Воронеж, 2003. – 408 с.

3. Матюшкин А.М. Активные методы психологии высшей школы /А.М. Матюшкин. – М.: 1977.

4. Смолкин А.М. Методы активного обучения / А.М. Смолкин – М.: Высшая школа, 1991.

5. Митина Л.М. Личностное и профессиональное развитие человека в новых социально-экономических условиях // Вопросы психологии. – 1997. – № 4. – С.28-38.
Published
2015-07-08
Cited
How to Cite
Шведова, Я. В. (2015). ВИКОРИСТАННЯ АКТИВНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ З МЕТОЮ ОСОБИСТІСНО-ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ СТУДЕНТІВ. Scientific Notes of the Pedagogical Department, (29), 168-172. Retrieved from https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/3464