ВИКОРИСТАННЯ АКТИВНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ З МЕТОЮ ОСОБИСТІСНО-ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ СТУДЕНТІВ
Abstract
У статті подається аналіз використання активних методів навчання з метою особистісно-професійного розвитку студентів. Окреслюються наукові підходи до взаємозв’язку професійного та особистісного розвитку людини. Розглядається призначення та завдання активних методів навчання з точки зору особистісно-професійного розвитку майбутнього фахівця.
Downloads
Download data is not yet available.
References
1. Климов Е.А. Психология профессионального самоопределения. – Ростов н/Д, 1996. – 512 с.
2. Зеер Э.Ф. Психология профессионального образования: Учебн. пособие. – Москва-Воронеж, 2003. – 408 с.
3. Матюшкин А.М. Активные методы психологии высшей школы /А.М. Матюшкин. – М.: 1977.
4. Смолкин А.М. Методы активного обучения / А.М. Смолкин – М.: Высшая школа, 1991.
5. Митина Л.М. Личностное и профессиональное развитие человека в новых социально-экономических условиях // Вопросы психологии. – 1997. – № 4. – С.28-38.
2. Зеер Э.Ф. Психология профессионального образования: Учебн. пособие. – Москва-Воронеж, 2003. – 408 с.
3. Матюшкин А.М. Активные методы психологии высшей школы /А.М. Матюшкин. – М.: 1977.
4. Смолкин А.М. Методы активного обучения / А.М. Смолкин – М.: Высшая школа, 1991.
5. Митина Л.М. Личностное и профессиональное развитие человека в новых социально-экономических условиях // Вопросы психологии. – 1997. – № 4. – С.28-38.
Published
2015-07-08
Cited
How to Cite
Шведова, Я. В. (2015). ВИКОРИСТАННЯ АКТИВНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ З МЕТОЮ ОСОБИСТІСНО-ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ СТУДЕНТІВ. Scientific Notes of the Pedagogical Department, (29), 168-172. Retrieved from https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/3464
Section
Статті