Методи проектно-тренінгової технології формування інноваційної поведінки студентів
Abstract
У статті описано особливості професійної діяльності студентів спеціальності «Технології електронних мультимедійних видань» (ТЕМВ), визначені компетентності необхідні студентам у майбутній професійній діяльності. На основі відібраних компетентностей описано правила за якими має будуватись технологія формування інноваційної поведінки студентів та обрано методи навчання студентів, згідно з поставленою метою. Обрані методи виділені в групи методів формування інноваційної поведінки згідно з рівнями готовності студентів до реалізації інноваційної поведінки на прикладі спеціальності «Технології електронних мультимедійних видань» (ТЕМВ).
Downloads
Download data is not yet available.
References
1. Беспалько В. П. Слагаемые педагогической технологи / В. П. Беспалько. – М. : Педагогика, 1990. – 184 с.
2. Галажинский Э. В. Инновационный потенциал личности: системно-антропологический контекст / Э.В. Галажинский, В. Е. Клочко // Вестник Томского государственного университета. Томск, 2009. № 325 (август). С. 146-151.
3. Дичківська І. М. Інноваційні педагогічні технології: [навч. посіб.] / І.М. Дичківська. – К. : Академвидав, 2004. – 352 с.
4. Лихачев Б. Т. Методологические основы педагогики / Б. Т. Лихачев. – Самара : Изд-во СИУ, 1998. – 200 с.
5. Пушкар О. І. Методологический подход к созданию среды обучения навыками инновационного поведения / О. І. Пушкар, Т. І. Лепейко // Економіка розвитку. – Х. : ХНЕУ, 2004 – №4 (32). – С. 7-16.
6. Селевко Г. К. Педагогические технологии авторских школ / Г. К. Селевко . – М.: НИИ школьных технологий, 2005. – 192 с.
7. Сергієнко О. В. Основні компоненти інноваційної поведінки студентів спеціальності “ТЕМВ” / О. В. Сергієнко // Психолого-педагогічні проблеми становлення сучасного фахівця: зб. наук. ст., матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 11-12 червня 2014 р./ ХНЕУ ім. С. Кузнеця. – Х. : ХНЕУ; ХОГОКЗ, 2014, – с. 297-302.
2. Галажинский Э. В. Инновационный потенциал личности: системно-антропологический контекст / Э.В. Галажинский, В. Е. Клочко // Вестник Томского государственного университета. Томск, 2009. № 325 (август). С. 146-151.
3. Дичківська І. М. Інноваційні педагогічні технології: [навч. посіб.] / І.М. Дичківська. – К. : Академвидав, 2004. – 352 с.
4. Лихачев Б. Т. Методологические основы педагогики / Б. Т. Лихачев. – Самара : Изд-во СИУ, 1998. – 200 с.
5. Пушкар О. І. Методологический подход к созданию среды обучения навыками инновационного поведения / О. І. Пушкар, Т. І. Лепейко // Економіка розвитку. – Х. : ХНЕУ, 2004 – №4 (32). – С. 7-16.
6. Селевко Г. К. Педагогические технологии авторских школ / Г. К. Селевко . – М.: НИИ школьных технологий, 2005. – 192 с.
7. Сергієнко О. В. Основні компоненти інноваційної поведінки студентів спеціальності “ТЕМВ” / О. В. Сергієнко // Психолого-педагогічні проблеми становлення сучасного фахівця: зб. наук. ст., матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 11-12 червня 2014 р./ ХНЕУ ім. С. Кузнеця. – Х. : ХНЕУ; ХОГОКЗ, 2014, – с. 297-302.
Published
2015-06-24
Cited
How to Cite
Фомічова, О. В. (2015). Методи проектно-тренінгової технології формування інноваційної поведінки студентів. Scientific Notes of the Pedagogical Department, 1(38), 266-277. Retrieved from https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/2878
Section
Статті