Педагогіка гармонізації

  • Лідія Сергіївна Нечепоренко Кафедри педагогіки факультету психології Харківського національного університету ім. В. Н. Каразіна
Ключові слова: педагогіка гармонізації, особистісна культура, культура, виховання

Анотація

В статті розглядається низка питань про гармонійний розвиток особистості та забезпечення педагогічних умов їх розв’язання. Мова йде про конкретні та вічні проблеми, розв’язання яких забезпечує співробітництво та затишок діяльності окремої людини й суспільства взагалі.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

Лідія Сергіївна Нечепоренко, Кафедри педагогіки факультету психології Харківського національного університету ім. В. Н. Каразіна
Доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри педагогіки факультету психології  Харківського національного університету ім. В. Н. Каразіна, лауреат міжнародної премії з педагогіки

Посилання

1. Dudzikowa M. Wychowanie – Warszawa: Szkolne i Pedagogiczne, 1987. – c. 56-100.

2. Гуляев Э., Гуляева Ф. Исцелить себя – просто! Статьи. Изд-во «Optimum», 2008. – 352 с.

3. Донцов А.В. Моральна культура вчителя. (Монографія). – Х.: ХНУ імені В.Н. Каразіна, 2007. – 240 с.

4. Кравцова Л.О., Манойло І.С. Особистісна мовленнєва культура студента / Л.О. Кравцова, І.С. Манойло // Наукові записки кафедри педагогіки. Випуск 34. – Х.: ХНУ імені В.Н. Каразіна, 2014. – с. 144-150.

5. Макаренко А.С. Методика организации воспитательного процесса / А.С. Макаренко // Педагогические сочинения. В 8-ми т. Т. 1. – М.: Педагогика, 1983. – с. 267-329.

6. Нечепоренко Л.С., Куліш С.М. Педагогічна освіта в Харківському національному університеті імені В.Н. Каразіна. (До 160-річчя кафедри педагогіки) / Монографія. – Х.: ХНУ імені В.Н. Каразіна, 2010. – 212 с.

7. Нечепоренко Л.С. Твоя Доля – в твоїх руках / Педагогіка для всіх /. – Харків: ХДУ, 1995, 206 с.
Опубліковано
2015-06-24
Як цитувати
Нечепоренко, Л. (2015). Педагогіка гармонізації. Наукові записки кафедри педагогіки, 1(38), 15-22. Retrieved із https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/2739