Педагогічні умови професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів до використання здоров’язбережувальних технологій у роботі з дошкільниками

  • О. М. Василенко
Ключові слова: здоров’я, здоров’язбережння, підготовка майбутніх соціальних педагогів, дошкільники, педагогічні умови

Анотація

У статті розглядаються актуальні практичні аспекти проблеми професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів до роботи з дошкільниками, зокрема до використання здоров’язбережувальних технологій. Автором доведено, що підготовка майбутніх соціальних педагогів до використання здоров’язбережувальних технологій у роботі з дошкільниками буде ефективною, за умови формування в майбутніх фахівців цілісних уявлень про суть, структуру та соціальне значення здоров’язбережувальної діяльності, використання у процесі їх підготовки засобів ситуаційної педагогіки, інтерактивних форм і методів навчання.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Посилання

Висновки. Отже, підготовка майбутніх соціальних педагогів до використання здоров’язбережувальних технологій у роботі з дошкільниками буде ефективною, за умови здійснення рефлексивно-середовищного підходу та формування в майбутніх фахівців цілісних уявлень про суть, структуру та соціальне значення здоров’язбережувальної діяльності, забезпечення суб’єктної позиції майбутніх соціальних педагогів, використання у процесі їх підготовки засобів ситуаційної педагогіки, інтерактивних форм і методів навчання, а також спрямування виховного потенціалу позааудиторної діяльності на задоволення індивідуальних потреб майбутніх фахівців у питаннях здоров’язбереження, збагачення їх персонального здоров’язбережувального досвіду.
Опубліковано
2018-05-07
Як цитувати
Василенко, О. (2018). Педагогічні умови професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів до використання здоров’язбережувальних технологій у роботі з дошкільниками. Наукові записки кафедри педагогіки, (42). Retrieved із https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/10665