Сучасний стан та перспективи використання інноваційних маркетингових технологій у розвитку креативних індустрій України

  • Євтушенко Олена Віталіївна Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна https://orcid.org/0000-0002-9729-1435
  • Гапоненко Ганна Ігорівна Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна https://orcid.org/0000-0001-8998-4795
  • Шамара Ірина Миколаївна Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна https://orcid.org/0000-0002-2431-9185
Ключові слова: креативні індустрії, маркетингові технології, методи SMM-просування, event-маркетинг, маркетинг вражень

Анотація

У статті розглянуто еволюцію методологічних підходів та перспективи використання сучасних маркетингових технологій у розвитку креативних індустрій України. Автори відзначають виникнення нової концепції економіки – креативної економіки, за допомогою якої формуються нові економічні моделі, нові типи соціальних відносин, а відповідно, і вимоги до різних методів управління, видів діяльності, отже, і реалізації процесу маркетингу територій. Предметом дослідження є комплекс маркетингових технологій, які доцільно використовувати для розвитку креативних індустрій нашої країни. Мета статті полягає у дослідженні сучасного стану та перспектив розвитку маркетингу креативних індустрій в Україні. Дослідження проводилося на основі системно-функціонального, комплексного наукових підходів, за допомогою наукових методів: аналізу і синтезу, систематизації статистичних даних, моделювання. Отримано наступні результати. Проведене дослідження підтверджує актуальність використання SMM-маркетингу для просування креативних індустрій. Усі креативні індустрії можуть використовувати для просування такі соціальні мережі, як Facebook та Twitter, менше функціональне призначення мають такі соціальні мережі як Instagram, YouTube та Twitter. Найменш функціональною на даний момент є соціальна мережа TicTok, це обумовлено тим, що її тільки починають використовувати для просування бізнесу. Проведення або відвідування заходів – важлива частина стратегії залучення спонсорів, заходи допомагають збирати аудиторію, яка цікавиться вашою сферою діяльності, продуктом або новими можливостями в цілому. Маркетинг вражень на думку авторів є найкращим засобом просування креативних індустрій через її специфіку. За умови отримання позитивного враження, споживачі не тільки повертаються до закладу, але й «рекламують» його серед своїх друзів та підписників. Висновки. Використання сучасних маркетингових технологій, таких як SMM-маркетинг, event-маркетинг та маркетинг вражень, у просуванні підприємств креативного сектору економіки дають конкурентну перевагу, допомагають розширити аудиторію та досягти успіху на ринку. Таким чином, у сучасних умовах розвитку ринку, необхідною умовою існування і розвитку малого та середнього підприємств, є формування та реалізація правильної маркетингової стратегії.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Посилання

/

Посилання

Опубліковано
2022-08-01
Цитовано
Як цитувати
Євтушенко Олена Віталіївна, Гапоненко Ганна Ігорівна, & Шамара Ірина Миколаївна. (2022). Сучасний стан та перспективи використання інноваційних маркетингових технологій у розвитку креативних індустрій України. Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія: Міжнародні відносини. Економіка. Країнознавство. Туризм, (15), 93-101. https://doi.org/10.26565/2310-9513-2022-15-10