Інструменти штучного інтелекту для управління поведінкою економічних агентів в маркетинговій діяльності
Анотація
Обґрунтовано актуальність використання інструментів штучного інтелекту для управління поведінкою економічних агентів в маркетинговій діяльності. Предметом дослідження в статті є інструменти штучного інтелекту для управління поведінкою економічних агентів в маркетинговій діяльності. Метою статті дослідження можливостей інструментів штучного інтелекту для управління поведінкою економічних агентів в маркетинговій діяльності. Завдання: виявити об’єкт і суб’єкт управління при використанні маркетингових інструментів штучного інтелекту, схематично відобразити їх взаємозв’язки та згрупувати подібні інструменти, для подальшого опису їх можливостей, переваг і недоліків з метою їх використання в маркетинговій діяльності підприємств. Використовуються загальнонаукові методи: системний аналіз – для визначення особливостей інструментів штучного інтелекту для управління поведінкою економічних агентів в маркетинговій діяльності, структурний (функціональний) аналіз – для виявлення основних функцій інструментів штучного інтелекту для управління поведінкою економічних агентів в маркетинговій діяльності. Отримано результати: представлені згруповані інструменти штучного інтелекту для управління поведінкою економічних агентів в маркетинговій діяльності і представлено схеми взаємодії об’єктів і суб’єктів управління кожної групи інструментів. Висновки: використання інструментів штучного інтелекту для управління поведінкою економічних агентів в маркетинговій діяльності дозволить підприємствам отримати більше прибутку за рахунок збільшення кількості проданих товарів, а клієнтам - витрачати кошти на задоволення релевантних потреб.
Завантаження
Посилання
/Посилання
Bean R. How Big Data and AI Are Driving Business Innovation in 2018. MIT Sloan. Management Review. 2018.
Miller S. AI: Augmentation, more so than automation. Asian Management Insights. 2018. № 5(1). pp. 1-20.
Daugherty, P. R., & Wilson, H. J. Human+ Machine: Reimagining Work in the Age of AI: Harvard Business Press. 2018.
Agrawal, A., Gans, J., & Goldfarb, A. Prediction Machines: The simple economics of artificial intelligence: Harvard Business Press. 2018.
Panetta, K. Gartner Top 10 Strategic Technology Trends for 2018. URL: https://www.gartner.com/smarterwithgartner/gartner-top-10-strategic-technologytrends-for-2018/
Phillips-Wren G., Jain L. Artificial intelligence for decision making. International Conference on Knowledge-Based and Intelligent Information and Engineering Systems. Springer, Berlin, Heidelberg. 2006. pp. 531-536.
Jarrahi M. H. Artificial intelligence and the future of work: Human-AI symbiosis in organizational decision making. Business horizons. 2018. №. 4. pp. 577-586.
Fast N. J., Schroeder J. Power and decision making: new directions for research in the age of artificial intelligence. Current opinion in psychology. 2020. Т. 33. pp. 172-176.
Raisch S., Krakowski S. Artificial intelligence and management: The automation–augmentation paradox. Academy of Management Review. 2021. №. 1. pp. 192-210.
Principles of Marketing, 2nd European Edition / Ph. Kotler et al. New Jersey: Prentice Hall, 1999. 1032 p.
AI Marketing Tools: 21 Online Tools You Can Try Today / Venture harbour. URL: https://www.ventureharbour.com/online-marketing-ai-machine-learning-tools-you-can-try-today/
Top 20 AI Marketing Tools to Grow Your Business in 2022 / Influencer marketin ghub. URL: https://influencermarketinghub.com/ai-marketing-tools/
Bean, R. (2018). How Big Data and AI Are Driving Business Innovation in 2018. MIT Sloan. Management Review.
Miller, S. (2018). AI: Augmentation, more so than automation. Asian Management Insights, 5(1), 1-20.
Daugherty, P. R., & Wilson, H. J. (2018). Human+ Machine: Reimagining Work in the Age of AI: Harvard Business Press.
Agrawal, A., Gans, J., & Goldfarb, A. (2018). Prediction Machines: The simple economics of artificial intelligence: Harvard Business Press.
Panetta, K. (2018). Gartner Top 10 Strategic Technology Trends for 2018. Retrieved from: https://www.gartner.com/smarterwithgartner/gartner-top-10-strategic-technologytrends-for-2018/
Phillips-Wren G., Jain L. (2006) Artificial intelligence for decision making. International Conference on Knowledge-Based and Intelligent Information and Engineering Systems. Springer, Berlin, Heidelberg.
Jarrahi M. H. (2018) Artificial intelligence and the future of work: Human-AI symbiosis in organizational decision making. Business horizons, 4, 577-586.
Fast N. J., Schroeder J. (2020) Power and decision making: new directions for research in the age of artificial intelligence. Current opinion in psychology, 33, 172-176.
Raisch S., Krakowski S. (2021) Artificial intelligence and management: The automation–augmentation paradox. Academy of Management Review, 1, 192-210.
Kotler Ph. (Ed.). (1999) Principles of Marketing, 2nd European Edition. New Jersey: Prentice Hall.
AI Marketing Tools: 21 Online Tools You Can Try Today / Venture harbour. Retrieved from: https://www.ventureharbour.com/online-marketing-ai-machine-learning-tools-you-can-try-today/
Top 20 AI Marketing Tools to Grow Your Business in 2022 / Influencer marketin ghub. Retrieved from: https://influencermarketinghub.com/ai-marketing-tools/
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License 4.0 International (CC BY 4.0), котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).