Формування та реалізація маркетингової стратегії медіакомпанії в цифровому середовищі: етапи та показники оцінювання
Анотація
Одними з найважливіших для компаній на сьогодні є проблеми зростаючого конкурентного тиску з боку зарубіжних виробників, нарощування компетенцій споживачів; підвищення ролі позиціонування і, як наслідок, брендування продукції; прискорення процесів впровадження, активізації просування нових товарів і послуг; загострення необхідності побудови партнерських відносин з ключовими клієнтами в умовах звуження попиту на зрілих ринках; активізації пошуку нових регіональних ринків і споживчих ніш. У зв’язку з високою складністю та багатоаспектністю економічних процесів діяльності сучасних підприємств, дослідження в області Інтернет-маркетингу вимагають постійного вдосконалення через безперервний розвиток електронних технологій. Предметом дослідження статті є процеси формування та реалізації маркетингової стратегії у цифровому середовищі. Мета статті полягає в удосконаленні бізнес-процесів та системи показників оцінювання маркетингової стратегії медіакомпанії в цифровому середовищі. Використано загальнонаукові методи, такі як системний аналіз, синтез та абстрактно-логічний – для з’ясування особливостей маркетингової стратегії у цифровому середовищі; графічний та алгоритмізації – для удосконалення бізнес-процесів маркетингової стратегії медіакомпанії в цифровому середовищі. Отримано такі результати: досліджено етапи формування маркетингової стратегії в Інтернеті, проаналізовано циклічну модель SOSТАC, надані характеристики Інтернет-стратегії, описано моделі маркетингової активності, розроблено бізнес-процеси для реалізації стратегії та удосконалено систему показників її ефективності. Висновки: удосконалено бізнес-процеси реалізації маркетингової стратегії у цифровому середовищі медіакомпанії та систему показників її ефективності.
Завантаження
Посилання
/Посилання
Богашко О. Л., Чвертко Л. А. Перспективи застосування Інтернет-маркетингу на підприємствах. Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій : тези доп. І всеукр. наук.-практ. Інтернет-конф. (5 жовтня 2018 р). Луцьк: ІВВ Луцького НТУ, 2018. С. 48–51.
Вебер Л. Эффективный маркетинг в Интернете. Социальные сети, блоги, Twitter и другие инструменты продвижения в Сети. М.: Манн, Иванов и Фербер, 2010. 310 с.
Вирин Ф. Интернет-маркетинг: полный сборник практических инструментов. М.: Эксмо, 2010. 160 с.
Гавриков А.В. Эффективний сайт: алгоритм успеха. Интернет- маркетинг. 2013. №1. С. 18-29.
Голик В.С. Некоторые аспекты использования Интернет-маркетинга. Маркетинг в России и за рубежом. 2008. №2. С. 16-25.
Гузенко Г. М. Управління та вдосконалення маркетингової діяльності на підприємстві. Економіка і суспільство. 2017. № 12. С. 227–234.
Давыдов В. В. Пошаговое руководство по созданию стратегии digital-маркетинга в сфере b-2-b. Интернет-маркетинг. 2016. № 2. С. 66- 80.
Жегус О.В. Маркетингові інновації як необхідна умова розвитку підприємства. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2015. Вип. 2. С. 227-238.
Ілляшенко С.М., Рудь М.П. Новітні види маркетингу в умовах випереджаючого розвитку: еволюція, сутність, умови застосування. Науковий вісник УжНУ. Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. 2019. Вип 24. Ч. 2. С. 37-42.
Канцлер К. А. Особливості Інтернет-маркетингу. Інформаційні технології в науці, управлінні, соціальній сфері та медицині: зб. наук. робіт ІІІ міжнар. наук. конф. 2016. 426 с.
Кожухівська Р.Б. Інтернет-технології в маркетингу: специфіка, класифікація, переваги та недоліки. Вісник Дніпропетровського університету. Серія «Економіка». 2012. Вип. 6 (2). С. 180-186.
Смит Б., Каталано Ф. Іnternet-маркетинг / пер. с англ. М : Издательский дом Вильямс, 2017. 304 с.
Babenko, V., Syniavska, O. Analysis of the current state of development of electronic commerce market in Ukraine. Technology audit and production reserves. 2018. Vol. 5, Nо 4(43). https://doi.org/10.15587/2312-8372.2018.146341
Malyarets, L., Iastremska, O., Herashchenko, I., Iastremska, O., Babenko, V. Optimization of Indicators for Management of Enterprise: Finance, Production, Marketing, Personnel. Estudios de Economía Aplicada. 2021. Vol. 38-3(1), pp. 1-13. http://dx.doi.org/10.25115/eea.v38i4.4028
Bogashko, O.L., Chvertko, L.A. (2018). Perspektyvy zastosuvannia Internet-marketingu na pidpryiemstvakh [Prospects for the use of Internet marketing in enterprises. Marketing in the context of digital technology. Lutsk, 2018. pp. 48–51.
Veber, L. (2010). Effektivnyj marketing v Internete. Sotsialnyie seti, blogi, Twitter i drugie instrumenty prodvizheniia v Seti [Effective online marketing. Social networks, blogs, Twitter and other online promotion tools]. M.: Mann, Ivanov i Ferber, 2010. 310 p.
Virin, F. (2010). Internet-marketing : polnyj sbornik prakticheskikh instrumentov [Internet marketing: a complete collection of practical tools]. M.: Eksmo, 160 p.
Gavrikov, A.V. (2013). Effektivnyj sajt: algoritm uspekha [An effective site: an algorithm of success]. Internet-marketing. № 1. pp. 18-29.
Golik, V.S. (2008). Nekotoryie aspekty ispolzovaniia Internet-marketinga [Some aspects of using Internet marketing]. Marketing in Russia and abroad, № 2. pp. 16-25.
Guzenko, G.M. (2017). Upravlinnia ta vdoskonalennia marketingovoi diialnosti na pidpryiemstvi [Management and improvement of marketing activities at the enterprise]. Economy and society. №12. pp. 227–234.
Davydov, V.V. (2016). Poshagovoie rukovodstvo po sozdaniiu strategii digital-marketinga v sfere b-2-b [A step-by-step guide to creating a b-2-b digital marketing strategy]. Internet-marketing. № 2. pp. 66- 80.
Zhegus, O.V. (2015). Marketingovi innovatsii iak neobkhidna umova rozytku pidpryiemstva [Marketing innovations as a necessary condition for enterprise development]. Economic strategy and prospects for trade and services. №2. pp. 227-238.
Illiashenko, S.M., Rud, M.P. (2019). Novitni vudy marketingu v umovakh vyperedzhaiuchogo rozvytku: evoliutsiia, sutnist, umovy zastosuvannia [The newest types of marketing in the conditions of advanced development: evolution, essence, conditions of application]. Scientific Bulletin of Uzhhorod National University. Series: International Economic Relations and the World Economy. № 24 (2). pp. 37-42.
Kantcler, K.A. (2016). Osoblyvosti Internet-marketingu [Features of Internet marketing]. Information technologies in science, management, social sphere and medicine. 426 p.
Kozhukhivska, R.B. (2012). Internet-tekhnologii v marketingu: spetsifika, klasyfikatsiia, perevagy ta nedoliky [Internet technologies in marketing: specifics, classification, advantages and disadvantages]. Bulletin of Dnipropetrovsk University. Economics series. №6 (2). pp. 180-186.
Smith, B., Katalano, F. (2017). Internet-marketing / per. s angl. M : Izdatelskij dom Vilyams, 2017. 304 p.
Babenko, V., Syniavska, O. (2018). Analysis of the current state of development of electronic commerce market in Ukraine. Technology audit and production reserves, Vol. 5, Nо 4(43). https://doi.org/10.15587/2312-8372.2018.146341
Malyarets, L., Iastremska, O., Herashchenko, I., Iastremska, O., Babenko, V. (2021). Optimization of Indicators for Management of Enterprise: Finance, Production, Marketing, Personnel. Estudios de Economía Aplicada, Vol. 38-3(1), pp. 1-13. http://dx.doi.org/10.25115/eea.v38i4.4028
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License 4.0 International (CC BY 4.0), котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).