Проблеми та перспективи розвитку туристичного ринку Полтавської області

  • Irina Shamara Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна https://orcid.org/0000-0002-2431-9185
  • Hanna Haponenko Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна https://orcid.org/0000-0001-8998-4795
  • Marharyta Levina Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна
Ключові слова: динаміка туристичних потоків, індустрія туризму, туризм, туристична інфраструктура, туристичний ринок, SWOT-аналіз

Анотація

У сучасному світі відпочинок та туризм несуть у собі більшою мірою соціальну цінність. Розвиток туристичної діяльності в регіоні є частиною соціально-економічного комплексу, та безпосередньо впливає  на такі сектори, як промисловість, торгівля транспорт, сільське господарство та виробництво товарів народного споживання і є одним із перспективних напрямків в формуванні ВВП економіки. Саме наявні туристичні ресурси та головні об’єкти туристичної інфраструктури створюють необхідність для детального вивчення та аналізу їх стану використання та перспектив в туристичній діяльності. У статті аналізується сучасний стан розвитку, проблеми та перспективи туристичної індустрії Полтавської областї. Предметом дослідження статті є особливості розвитку туризму в Полтавській області. Мета полягає у виявленні особливостей, проблем та перспектив розвитку туризму в Полтавській області. Завдання: виявлення особливостей ринку туристичних послуг Полтавщини та перспектив розвитку туристичних послуг. Використовуються наступні загальнонаукові методи: аналітичний, статичний, описовий, порівняльний. Отримано такі результати: на основі проведеного дослідження, було виявлено, що Полтавщинии має потужний туристичний потенціал, проте має і слабкі сторони в розвитку туризму. Доведено, що Полтавська область може запропонувати конкурентоспроможні туристичні продукти за всіма перспективними туристичними напрямами та має всі можливості успішного виходу на туристичний ринок при умові подолання наявних проблем. Висновки: необхідним є підвищення рівня основних напрямів стимулювання туристичної діяльності, що сприятиме зміцненню економіки, наповненню бюджету, створенню потужної туристичної галузі та збереженню історико-культурної спадщини.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Посилання

General Statistics Service of Poltava region. Available at: http://www.ukrstat.gov.ua

About achievements of sphere of culture of area. Available at: http://www.poltavaculture.gov.ua/upravlinnya/zviti-pro-robotu/1863-pro-zdobutki-sferi-kulturi-oblasti.html

Strategy for the development of tourism and resorts in the Poltava region for 2019 – 2029. Available at: http://poltavaculture.gov.ua/uk/informatsiia/zahalna-informatsiia1/219-stratehiya-rozvytku-turyzmu-ta-kurortiv-u-poltavskiy-oblasti-na-2019-2029-roky

Tourist logo of Poltava. Available at: https://tribuna.pl.ua/news/turistichnij-logotip-poltavi-stvoriv-ukrayinofob/.

Four districts of Poltava region will create a powerful tourist cluster. Available at: http://oblrada.pl.ua/index.php/the-news/10034-chotiri-rajoni-poltavschini-stvorjat-potuzhnij-turistichnij-klaster

Babenko, V. O., Petuhova, V. O., Perepelitsia, A. S. (2017). Forming of informatization strategic prospects for Ukraine in conditions of world economy globalization. Scientific Bulletin of Polissia, Vol. 1, No. 2 (10), Р. 24-34. DOI: 10.25140/2410-9576-2017-1-2(10)-24-34

Babenko V., Perevozova I., Kravchenko M., Krutko M., Babenko D. (2020) Modern processes of regional economic integration of Ukraine in the context of sustainable development. Modern processes of regional economic integration of Ukraine in the context of sustainable development. E3S Web Conf., 166, 12001. DOI: https://doi.org/10.1051/e3sconf/202016612001.

Haponenko H. І.,Kravchuk I. I., Kravchuk I. A., Shamara I. M., Marchuk N. A. (2019) The information means to promotion green tourism. Financial and Credit Activity: Problems of Theory and Practice. Vol 4, No 31, Р. 497-505. DOI: https://doi.org/10.18371/fcaptp.v4i31.191003

Опубліковано
2020-12-28
Цитовано
Як цитувати
Shamara, I., Haponenko, H., & Levina, M. (2020). Проблеми та перспективи розвитку туристичного ринку Полтавської області. Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія: Міжнародні відносини. Економіка. Країнознавство. Туризм, (12), 252-260. https://doi.org/10.26565/2310-9513-2020-12-25