Сучасні тенденції розвитку світового готельного бізнесу

  • Georgiy Dovgal Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна https://orcid.org/0000-0002-0644-1793
Ключові слова: тенденції розвитку індустрії гостинності, бронювання, хостел, інноваційні напрями розвитку, індустрія гостинності

Анотація

Актуальність дослідження пояснюється тим, що на сьогоднішній день світова індустрія туризму та гостинності знаходиться в жорстких умовах конкурентної боротьби за кожного клієнта і змушена вкрай стрімко реагувати на зовнішні зміни умов господарювання. При цьому, незважаючи на нестабільну економіко-політичну ситуацію в світі, готельно-туристичний бізнес продовжує активно розвиватися. Зростання туризму в усьому світі викликає активне розширення готельних послуг, що пропонуються. Предметом дослідження статті є інноваційна діяльність в індустрії гостинності в напрямку підвищення конкурентоспроможності сучасних форм готельного бізнесу. Метою статті є дослідження сучасних тенденцій розвитку світового готельного бізнесу. Об’єкт полягає в дослідженні розвитку світового готельного бізнесу. В якості загальних наукових методів використовуються системний аналіз, а також логічний та історичний методи дослідження. В результаті дослідження були отримані наступні результати: для управління процесом функціонування готельного підприємства необхідно його постійно поновлювати та підтримувати в передбаченому стандартами і технічними умовами стані, забезпечувати ритмічне надання послуги певної якості. Управління процесом розвитку готельного підприємства має на меті зміну його стану, перетворення його до такого, що відповідає сучасним найвищим світовим досягненням готельної індустрії. Висновки: аналіз, дослідження і використання готельним підприємством актуальних світових тенденцій ведення господарської діяльності, перш за все, активне використання і розвиток інформаційних технологійта інформаційних програм для мобільних телефонів, впливає на поліпшення якості обслуговування, підвищення конкурентоспроможності, іміджу та репутації готельного підприємства, робить його привабливим і унікальним для клієнтів.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Посилання

HOTELIER.PRO. (2018). Airbnb protiv otelerov. Chego ozhidat ot protivostoyaniya v 2018-m godu? Vzyato s http://hotelier.pro/hostels/item/3236-airbnb

Bronirovanie oteley onlayn (2018). Bronirovanie oteley onlayn. Vzyato s http://tjur.ru/bronirovanie-otelej-onlajn

Grishchenko, D. A. (2016). Innovatsionnoe razvitie gostinichnogo predpriyatiya. Innovatsionnaya nauka, 1, 38-53.

Kormishova, A. V. (2017). Podkhody k opredeleniyu soderzhaniya ponyatiya «infrastruktura turizma». Academy, 2(17), 124-132.

Krulj, Gh. Ja. (2011). Osnovy ghoteljnoji spravy. K.: Centr uchbovoji literatury. Vzjato z http://pidruchniki.com/14170120/turizm/teoretichni_osnovi_gotelnogo_gospodarstva

Mendela, I. Ja. (2013). Planuvannja innovacijnykh strateghij pidpryjemstvamy ghoteljnogho biznesu. Aktualjni problemy rozvytku ekonomiky reghionu, 9(1), 125-129. Vzjato z http://nbuv.gov.ua/j-pdf/aprer_2013_9(1)__23.pdf.

Portal pro gostinichnyy biznes ProHotel. (2018). Modul Logus Tsentr monitoringa i otchetov v formate 3D. Vzyato s http://prohotel.ru/news-219837/0/

Turisticheskiy biznes Sankt-Peterburga. (2018). Prioritety prozhivaniya puteshestvuyushchey molodezhi – khostely, oteli, Airbnb. Vzyato s http://www.pitert.ru/news/issledovanie-prioritetyp.

TVIL.RU. (2018). Khostely sozdayut novuyu kulturu gostepriimstva. Vzyato s https://tvil.ru/blog/issledovania/hostely-sozdaut-novuu-kulturu-gostepriimstva

Shapovalova, O. M., & Kozjjakova, S. S. (2013). Analiz innovacijnoji dijaljnosti u sferi poslugh na prykladi ghoteljnogho ghospodarstva. Investyciji: praktyka ta dosvid, 17, 70-74. Vzjato z http://nbuv.gov.ua/j-pdf/ipd_2013_17_17.pdf.

Опубліковано
2019-10-07
Цитовано
Як цитувати
Dovgal, G. (2019). Сучасні тенденції розвитку світового готельного бізнесу. Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія: Міжнародні відносини. Економіка. Країнознавство. Туризм, (9), 190-196. https://doi.org/10.26565/2310-9513-2019-9-23