Туристична привабливість Харкова: сучасний стан та перспективи
Анотація
У статі аналізується дослідження вітчизняних та зарубіжних вчених з метою визначення поняття конкурентоспроможності та поняття туристичної привабливості регіону. Аналізуються шляхи впливу туристичної привабливості та конкурентоспроможності на економічний стан регіону та країни. Здійснюється оцінювання туристичної привабливості території на основі комплексного підходу та виділяються шляхи регулювання туристичної привабливості території. Визначається бренд міста Харкова та висвітлюються проблеми розвитку туризму у Харківському регіоні. Оцінюється сучасний стан конкурентоспроможності регіону. Розглядаються шляхи підвищення привабливості території Харкова, як туристичного регіону через формування відомого та легко пізнаваного бренду міста та пропонуються шляхи просування привабливого іміджу міста
Завантаження
Посилання
Довгаль Г.В. Інвестиційна привабливість як чинник формування туристичного іміджу у Харківському регіоні. Вісн. Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна. 2011. № 961. С. 171—175.
Музиченко-Козловська О. В. Туристичний брендинг: сутність, складові та переваги. Вісн. Національного університету “Львівська політехніка. Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку”. 2014. № 797. С. 396—402.
Парфіненко А. Ю. Туристичне країнознавство: Навчальний посібник. Харків, 2009. 288с.
Сайт Харківської обласної державної адміністрації. URL: http://kharkivoda.gov.ua/uk (дата звернення: 25.12.2017).
European Tourism in 2017: Trends & Prospects. URL: file:///C:/Users/AnyWay/Downloads/ETC+-+Quarterly+Report+Q1-2017.pdf (Last accessed: 25.12.2017).
Travel Risk Map 2018. URL: https://www.internationalsos.com/risk-outlook (Last accessed: 25.12.2017).
Travel & Tourism Economic Impact 2017 Ukraine. URL: https://www.wttc.org/-/media/files/reports/economic-impact-research/countries-2017/ukraine2017.pdf (Last accessed: 25.12.2017).
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License 4.0 International (CC BY 4.0), котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).