Оцінка ефективності засобів рекламної діяльності в сфері туристичного бізнесу
Abstract
У статті досліджено основні типи реклами в туризмі, проаналізована ефективність використання кожного з них. Висвітлено основні тенденції та аспекти рекламування продукту туристичних підприємств. Розглянуто особливості вибору рекламних носіїв в залежності від бюджету рекламної компанії та цілей комунікаційної політики. Розроблені практичні рекомендації щодо вибору ефективних засобів рекламної діяльності в сфері туристичного бізнесу.
Downloads
Download data is not yet available.
References
Бокарев Т. А. Энциклопедия Интернет-рекламы / Т. А. Бокарев. – М.: Промо-Ру, 2012. – 145 с.
Ведмідь Н.І. Основи рекламної діяльності в туризмі [Текст] : навч. посібник / Н. І. Ведмідь [и др.] ; Київський національний торговельно-економічний ун–т. – К. : КНТЕУ, 2007. – 103 с
.
Дурович А.П. Реклама в туризме/ А.П. Дурович: учеб. пособие. – Минск: БГЄУ, 2001. – 192 с.
Музыкант В.Л. Теория и практика современной рекламы/ В.Л. Музыкант. – М.: Евраз. Регіон, 2011. – 399 с.
Почепцов Г.Г. Паблик рилейшнз / Г.Г. Почепцов – М.: Центр, 2008. – 349 с.
Росситер Дж. Р. Реклама и продвижение товаров / Дж. Р. Росситер, Л. Перси. – СПб.: Питер, 2012. – 656 с.
http://altu.com.ua – сайт асоціації лідерів туристичного бізнесу України.
Internet-маркетинг – Режим доступу:http://www.ischon.net/
Майбутнє реклами – Режим доступу:http://dt.ua/articles/84942
Ведмідь Н.І. Основи рекламної діяльності в туризмі [Текст] : навч. посібник / Н. І. Ведмідь [и др.] ; Київський національний торговельно-економічний ун–т. – К. : КНТЕУ, 2007. – 103 с
.
Дурович А.П. Реклама в туризме/ А.П. Дурович: учеб. пособие. – Минск: БГЄУ, 2001. – 192 с.
Музыкант В.Л. Теория и практика современной рекламы/ В.Л. Музыкант. – М.: Евраз. Регіон, 2011. – 399 с.
Почепцов Г.Г. Паблик рилейшнз / Г.Г. Почепцов – М.: Центр, 2008. – 349 с.
Росситер Дж. Р. Реклама и продвижение товаров / Дж. Р. Росситер, Л. Перси. – СПб.: Питер, 2012. – 656 с.
http://altu.com.ua – сайт асоціації лідерів туристичного бізнесу України.
Internet-маркетинг – Режим доступу:http://www.ischon.net/
Майбутнє реклами – Режим доступу:http://dt.ua/articles/84942
Cited
How to Cite
Бойко, О., & Мудранінець, А. (1). Оцінка ефективності засобів рекламної діяльності в сфері туристичного бізнесу. The Journal of V. N. Karazin Kharkiv National University. Series: International Relations. Economics. Country Studies. Tourism, (1086), 117-121. Retrieved from https://periodicals.karazin.ua/irtb/article/view/4741
Section
Country studies. Tourism
Authors who publish with this journal agree to the following terms:
- Authors retain copyright and grant the journal right of first publication of this work under the terms of a license Creative Commons Attribution License 4.0 International (CC BY 4.0).
- Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g., post it to an institutional repository or publish it in a book), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
- Authors are permitted and encouraged to post their work online (e.g., in institutional repositories or on their website) prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work.