The Society Constituting Role of Educational Area Studies: (To the 100th Birth Anniversary of Academician Petro Tronko)
Keywords:
education, society, culture, upbringing, area studies, Petro Tronko
Abstract
The article considers an importance of education and upbringing at the formation of contemporary citizen and patriot. The author analyzes activity of an outstanding historian, public and state figure, Hero of Ukraine, academician Petro Tronko.Downloads
Download data is not yet available.
References
Ашурков В. И., Коцюба Д. В., Матюшин Т. И. Историческое краеведение. – М., 1980.
Бокій Н. М., Брайченко О. Д., Куценко Л. В. До джерел історії краю: навчальний посібник. – Кіровоград, 1994.
Гайда Л. Музей у навчальному закладі. – К., 2009. – 126 с.
Грабовецький В. В. Історико-краєзнавчі погляди І. Франка в його праці «Галицьке краєзнавство» // ІУ республіканська наукова конференція з історичного краєзнавства. Тези доповідей і повідомлень. – К., 1989.
Деміфенко О. Я. та ін. Основи краєзнавства. Навчальний посібник. – Харків, 1999.
Дмитрієнко М. Ф. Специфічні історичні дисципліни: значення їх дослідження для розвитку історичного краєзнавства // Проблеми вивчення краєзнавства у вищій школі . – Кіровоград, 1990.
Захаров С. І. Функції етапи, стадії географічного краєзнавства // Географія та основи економії в школі. – 1999. – № 3.
Історичне краєзнавство в Україні: традиції і сучасність // Матеріали VІІ Всеукраїнської конференції. – Черкаси, 1995.
Києвознавство. Посібник для шкіл. – К., 1999. – 138 с.
Козир І. А., Шевченко С. І. Історія рідного краю. Навчальний посібник для шкіл Кіровоградщини. – Кіровоград, 2001. – 72 с.
Краєзнавство в системі народної освіти // Матеріали регіональної науково-практичної конференції. – Слов’янськ, 1994.
Кравченко Н. М., Чиговська Л. Г., Неліна Т. В. Фастівщина: Сторінки історії. Від давнини до 20-х рр. ХХ ст. Навчальний посібник для загальноосвітніх навчальних закладів. – Фастів,2004. – 255 с.
Крачило М. П. Краєзнавство і туризм. Навчальний посібник. – К., 1994.
Лехман І. Іван Франко – пропагандист краєзнавчих екскурсій // Краєзнавство. Географія. Туризм. – 2003. – № 41.
Маньковська Р. В. Робоча навчальна програма з дисципліни «Краєзнавство». – К.:КДУІКТ, 2001. – 24 с.
Основи краєзнавства. Підручник для студентів вищих навчальних закладів. – Харків,2015. – 365 с.
Постанова Кабінету Міністрів України «Про затвердження програми розвитку краєзнавства на період до 2010 р.» від 10.06.2002 р. // ІІІ з’їзд Всеукраїнської спілки краєзнавців (29-30 жовтня 2003 року). Матеріали та документи. – К., 2004.
Прокопчук В. С. Шкільне краєзнавство. – К., 2011. – 336 с;
Розвиток українського краєзнавства в контексті національного і культурного відродження України // Матеріали V Всеукраїнської наукової конференції. – Кам’янець-Подільський,1991.
Русова С. Націоналізація школи // Вибрані твори. – К., 1996.
Строев К. Ф. Краеведение. – М., 1974.
Тронько П. Т. Доповідь на ІІ з’їзді Всеукраїнської спілки краєзнавців // ІІ з’їзд Всеукраїнської спілки краєзнавців (25 грудня 1996). Матеріали та документи. – К., 1997.
Тронько П. Т. Історичне краєзнавство. Крок у нове тисячоліття. – К., 2000.
Тронько П. Т. Краєзнавство у відродженні історичної пам‘яті народу. – К., 1999.
Тронько П. Т. Краєзнавство як складова навчально-виховного процесу // Краєзнавство. – 2011. – № 3.
Тронько П. Т. Історія міст і сіл України. – К., 2001.
Указ Президента України «Про заходи щодо підтримки краєзнавчого руху в Україні» // Урядовий кур‘єр. – 2001. – 31 січня.
Франко І. Галицьке краєзнавство.// Франко І. Зібрання творів у 50-ти томах. – К., 1986. – Т.46.
Цепелева Н. С. Факультатив по краеведению. – М., 1972.
Шевченко Ф. П. Зв’язок історичного краєзнавства з спеціальними історичними
дисциплінами // Друга наукова конференція з історичного краєзнавства. Вінниця. – К., 1982.
Бокій Н. М., Брайченко О. Д., Куценко Л. В. До джерел історії краю: навчальний посібник. – Кіровоград, 1994.
Гайда Л. Музей у навчальному закладі. – К., 2009. – 126 с.
Грабовецький В. В. Історико-краєзнавчі погляди І. Франка в його праці «Галицьке краєзнавство» // ІУ республіканська наукова конференція з історичного краєзнавства. Тези доповідей і повідомлень. – К., 1989.
Деміфенко О. Я. та ін. Основи краєзнавства. Навчальний посібник. – Харків, 1999.
Дмитрієнко М. Ф. Специфічні історичні дисципліни: значення їх дослідження для розвитку історичного краєзнавства // Проблеми вивчення краєзнавства у вищій школі . – Кіровоград, 1990.
Захаров С. І. Функції етапи, стадії географічного краєзнавства // Географія та основи економії в школі. – 1999. – № 3.
Історичне краєзнавство в Україні: традиції і сучасність // Матеріали VІІ Всеукраїнської конференції. – Черкаси, 1995.
Києвознавство. Посібник для шкіл. – К., 1999. – 138 с.
Козир І. А., Шевченко С. І. Історія рідного краю. Навчальний посібник для шкіл Кіровоградщини. – Кіровоград, 2001. – 72 с.
Краєзнавство в системі народної освіти // Матеріали регіональної науково-практичної конференції. – Слов’янськ, 1994.
Кравченко Н. М., Чиговська Л. Г., Неліна Т. В. Фастівщина: Сторінки історії. Від давнини до 20-х рр. ХХ ст. Навчальний посібник для загальноосвітніх навчальних закладів. – Фастів,2004. – 255 с.
Крачило М. П. Краєзнавство і туризм. Навчальний посібник. – К., 1994.
Лехман І. Іван Франко – пропагандист краєзнавчих екскурсій // Краєзнавство. Географія. Туризм. – 2003. – № 41.
Маньковська Р. В. Робоча навчальна програма з дисципліни «Краєзнавство». – К.:КДУІКТ, 2001. – 24 с.
Основи краєзнавства. Підручник для студентів вищих навчальних закладів. – Харків,2015. – 365 с.
Постанова Кабінету Міністрів України «Про затвердження програми розвитку краєзнавства на період до 2010 р.» від 10.06.2002 р. // ІІІ з’їзд Всеукраїнської спілки краєзнавців (29-30 жовтня 2003 року). Матеріали та документи. – К., 2004.
Прокопчук В. С. Шкільне краєзнавство. – К., 2011. – 336 с;
Розвиток українського краєзнавства в контексті національного і культурного відродження України // Матеріали V Всеукраїнської наукової конференції. – Кам’янець-Подільський,1991.
Русова С. Націоналізація школи // Вибрані твори. – К., 1996.
Строев К. Ф. Краеведение. – М., 1974.
Тронько П. Т. Доповідь на ІІ з’їзді Всеукраїнської спілки краєзнавців // ІІ з’їзд Всеукраїнської спілки краєзнавців (25 грудня 1996). Матеріали та документи. – К., 1997.
Тронько П. Т. Історичне краєзнавство. Крок у нове тисячоліття. – К., 2000.
Тронько П. Т. Краєзнавство у відродженні історичної пам‘яті народу. – К., 1999.
Тронько П. Т. Краєзнавство як складова навчально-виховного процесу // Краєзнавство. – 2011. – № 3.
Тронько П. Т. Історія міст і сіл України. – К., 2001.
Указ Президента України «Про заходи щодо підтримки краєзнавчого руху в Україні» // Урядовий кур‘єр. – 2001. – 31 січня.
Франко І. Галицьке краєзнавство.// Франко І. Зібрання творів у 50-ти томах. – К., 1986. – Т.46.
Цепелева Н. С. Факультатив по краеведению. – М., 1972.
Шевченко Ф. П. Зв’язок історичного краєзнавства з спеціальними історичними
дисциплінами // Друга наукова конференція з історичного краєзнавства. Вінниця. – К., 1982.
Published
2017-12-13
How to Cite
Маньковська, Р. (2017). The Society Constituting Role of Educational Area Studies: (To the 100th Birth Anniversary of Academician Petro Tronko). The Journal of V. N. Karazin Kharkiv National University. Series History, (51), 131-139. Retrieved from https://periodicals.karazin.ua/history/article/view/9871
Section
Articles
Copyright (c) 2016 Mankovskaiia R.V.
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Authors who publish with this journal agree to the following terms:
- Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.
- Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g., post it to an institutional repository or publish it in a book), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
- Authors are permitted and encouraged to post their work online (e.g., in institutional repositories or on their website) prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access).