Моделювання траєкторії розвитку системи освіти Луганської області

  • В. В. Панкратьєва Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна
Ключові слова: система освіти, траєкторія розвитку, лінійні характеристики руху, суспільно-географічне моделювання

Анотація

В статті представлено результати дослідження системи освіти Луганської області. Просторово-часові особливості розвитку системи освіти регіону виявлено на основі застосування методики моделювання траєкторії розвитку соціогеосистем у багатовимірному нормованому просторі. Проведено групування районів за значенням критерію прогресу у розвитку, виділено райони з позитивною та нестабільною динамікою розвитку системи освіти.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Біографія автора

В. В. Панкратьєва, Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна
Аспірант
Опубліковано
2013-12-05
Цитовано
Як цитувати
Панкратьєва, В. В. (2013). Моделювання траєкторії розвитку системи освіти Луганської області. Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна, cерія «Геологія. Географія. Екологія», 39(1084), 160-167. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/geoeco/article/view/7577