Бізнес-аналітика та її роль у підвищенні рівня корпоративних послуг
Анотація
Штучний інтелект почав проявляти себе у всіх сферах мінливого бізнес-світу. З впровадженням нових технологій в цифрову епоху, бізнес-структури повинні адаптуватися до нових проектів і підвищувати продуктивність бізнес-процесів. Метою цього дослідження є з'ясування шляхів використання інструментів бізнес-аналітики для підвищення та збільшення рівня послуг всередині компаній. В результаті поставленої мети нами були визначені наступні завдання: 1) з’ясувати роль бізнес-аналітики у формуванні стратегії розвитку компанії; 2) подати пропозиції щодо вирішення проблеми вдосконалення послуг всередині компанії за допомогою засобів бізнес-аналітики; 3) розкрити схему побудови бізнес-аналітики (BI) в компанії.
Це дослідження представляє концепцію бізнес-аналітики та її значення для підвищення рівня надання послуг у компаніях. З цією метою був використаний курс Демінга, щоб знайти і запропонувати деякі рішення, представлені в процесі прийняття кінцевих рішень щодо процесу покращення та надання послуг компаніям. Іншими словами, допомога генеральному менеджеру побачити те, що приховано від ока, залежно від даних та методів їх обробки. На додаток до вищесказаного, етапи, які беруть участь у процесі розробки, були показані у вигляді діаграми потоків даних, відомої як Data Flow Diagram (DFD) для системи, яка використовується всередині компанії.
Результати цього дослідження узагальнені наступним чином: а) це дослідження представляє чітку та спрощену концепцію для вирішення всіх завдань, згаданих у цьому дослідженні; б) подання пропозиції щодо вирішення проблеми покращення послуг всередині компанії за допомогою інструментів бізнес-аналітики; в) це дослідження представляє діаграму потоків даних, яка обирає відповідний гнучкий процес для цієї мети; г) це дослідження представило часткову розробку системи, що діє в компанії.
Завантаження
Посилання
Mansour, Yasser Mansour Haj Rashid (2020). Total Quality Management in the Jordanian Health Sector: A Comparative Field Study, PhD thesis in Public Administration, University of Baghdad, unpublished.
Abu Nabaa, Abdel Aziz and Massad, Fawzia (2010). Towards the Application of Total Quality Management: An Exploratory Study of the Opinions of a Sample of Deans and Students of Al-Ahliyya Amman University, Journal of Administration and Economics, Al-Mustansiriya University, Issue 27.
Banday, Shabir Hassan & Nusair, talal (2020). Application of total Quality management in Educational institutions, Economic Horizons, Vol. 23, No. 90.
Bezverkhyi, K., Hnylytska, L., Yurchenko, O., & Poddubna, N. (2023). Analytical procedures of the audit of integrated reporting of corporate enterprises. Financial and Credit Activity Problems of Theory and Practice, № 3(50), pp. 87–101. https://doi.org/10.55643/fcaptp.3.50.2023.4045.
Jeamoon, M.J. (2000). Organizational commitment revisited in new publicmanagement: motivation, organizational culture, sector, and managerial level, Public Performance & Management Review Journal, 24 (2), pp. 177-194.
Paul, F. (2004). Quality management as a systematic management philosophy for Use in non-profit organizations, (Unpublished masterthesis), Capella University, USA.
Jun, M., Cai, S., & Shin, H. (2006). TQM practice in Maquiladora: antecedents of employee satisfaction and loyalty, Journal of Operations Management, 24 (6), 791-812.
Goetsch, David L. & Davis, Stanley B. (1997). Introduction to total Quality, Quality management for production processing and services (2nd ed.), New Jersey, Prentice Hall.
Bounds,Greg & yorks, Lyle & Adams, meland & Ranney, Gipsie (1994). Beyond Total Quality management, U.S.A, MC Graw- HiLL.
Al-Qazzaz, Ismail Ibrahim and Abdul-Malik, Adel (2004). Self-evaluation and the process of continuous improvement, according to the guidelines of ISO 9004: 2000, 1st Edition, Baghdad, Al-Mashhadani Office for Printing and Reproduction.
Ranjith,V. (2016). Business Models and Competitive Advantage. Procedie Economics and Finance, Volume 37, pp. 203-207. https://doi.org/10.1016/s2212-5671(16)30114-9.
Russell, S, Roberta & Taylor, W, Bernard. (2009). Operations Management: Focusing on Quality & Competitiveness. 6th edition. New Jersey. Prentice – Hall Inc.
Sekaran, & Bougie, (2010). Research Methods for Business A Skill-Building Approach. 4th Edition, John Wiley & Sons, New York.
Solomon, Michael, R., Marshall, Greq, W., & Stuart, Elnora, W. (2009) Marketing: Real People, Real Choices. 6th edition, New Jersey. Prentice – Hall Inc.
Jassar, A. T. A. (2023). Forming commands for voice control in kaldi environment based on jspeech grammar format technology. Journal of Theoretical and Applied Information Technology, Volume 101(13). Pp. 5085-5093. URL: http://www.jatit.org/volumes/Vol101No13/2Vol101No13.pdf.
Westland, J. (2006). The project management life cycle: A Complete Step-By-Step Methodology for Initiating, Planning, Executing & Closing a Project Successfully (1 ed.). United Kingdom: Kogan Page Limited.
Peter, P.W., Namusonge, M., Waema, C., & Ngonzo, C.L. (2014). Competitive Strategies’ Effects on the Market Share of Independent Petroleum Companies in Kenya. International Journal of Innovative Research and Development, Volume 3(5), pp. 149-153.
Majed Mahbashi, (2007). Benefits & Difficulties in Implementing TQM in the Construction Industry, College of Environmental Design, King Fahd University of Petroleum & Minerals.
McCabe, S. (2014). Quality improvement techniques in construction: principles and methods: Routledge.
Nee, P.A. (1996). ISO 9000 in construction: John Wiley & Sons.
Naliaka, V.W., & Namusonge, G.S. (2015). Role of Inventory Management on Competitive Advantage among Manufacturing Firms in Kenya: A Case Study of UNGA Group Limited. International Journal of Academic Research in Business and Social Sciences, Volume 5(5), pp. 87-104.
Nazarova, K., Bezverkhyi, K., Hordopolov, V., Melnyk, T., & Poddubna, N. (2021). Risk analysis of companies’ activities on the basis of non-financial and financial statements. Agricultural and Resource Economics: International Scientific E-Journal, Volume 7(4), pp. 180-199. https://doi.org/10.51599/are.2021.07.04.10.
Shygun M., Bezverkhyi K., Pylypenko O., Yurchenko O., & Poddubna N. Presenting financial information in digital formats as a base for analysis and audit of business activities of enterprises. Financial and Credit Activity Problems of Theory and Practice, 2023, Volume 6(53), pp. 233–246. https://doi.org/10.55643/fcaptp.6.53.2023.4165.
Авторське право (c) 2024 Фінансово-кредитні системи: перспективи розвитку
Цю роботу ліцензовано за Міжнародня ліцензія Creative Commons Attribution 4.0.