Порівняльний аналіз впливу транспортних потоків на забруднення повітря в м. Банській–Бистриці (центральна Словаччина) та Кременчузі (Україна)
Ключові слова:
транспортні потоки, забруднення атмосфер, автомобільний транспорт, двооксид азоту, інтенсивність руху
Анотація
Проведено порівняльний аналіз стану забруднення атмосферного повітря транспортними потоками центральної частини міст Банська-Бистриця (Словацька Республіка) і Кременчук (Україна). Визначено інтенсивність руху транспортних потоків, масу викидів забруднюючих речовин, проведено розрахунок розсіювання викидів забруднюючих речовин від транспортного потоків за діоксидом азоту. Запропоновано шляхи поліпшення екологічного стану в частині зменшення викидів в атмосферне повітря.
Завантаження
##plugins.generic.usageStats.noStats##
Як цитувати
Підліснюк, В. В., & Солошич, І. О. (1). Порівняльний аналіз впливу транспортних потоків на забруднення повітря в м. Банській–Бистриці (центральна Словаччина) та Кременчузі (Україна). Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія «Екологія», (1004), 130-133. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/ecology/article/view/833
Розділ
Екологічна безпека навколишнього середовища
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License 4.0 International (CC BY 4.0), котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).