Модернізація організації педагогічної освіті у Великій Британії у другій половині ХХ ст.
Abstract
У статті розглянуто зміни в організації педагогічної підготовки у Великій Британії другої половини ХХ ст. Встановлено переважання послідовної моделі здобуття педагогічної освіти. Розкрито структуру навчального плану однорічної педагогічної підготовки. Встановлено посилення ролі практичної педагогічної підготовки у школі. Схарактеризовано коло осіб (предметні ментори, професійні ментори, тьютори) на яких покладається відповідальність за забезпечення належної підготовки майбутніх учителів.
Downloads
References
1. Алферов Ю.С. Система педагогического образования в Англии: Автореф.дисс. канд. пед. наук. – Москва, 1965. – 21 С.
2. Пуховська Л.П. Професійна підготовка вчителів у Західній Європі: спільність і розбіжності. – Київ: “Вища школа”, 1997. – 180 С.
3. Modern Languages: Secondary PGCE. – Course Booklet 1997/1998. – University College of St.Martin.
4. PGCE Modern Foreign Languages (Secondary) 2000/2001. – Edge Hill School of Education. – 49 P.
2. Пуховська Л.П. Професійна підготовка вчителів у Західній Європі: спільність і розбіжності. – Київ: “Вища школа”, 1997. – 180 С.
3. Modern Languages: Secondary PGCE. – Course Booklet 1997/1998. – University College of St.Martin.
4. PGCE Modern Foreign Languages (Secondary) 2000/2001. – Edge Hill School of Education. – 49 P.
Published
2015-06-26
Cited
How to Cite
Кузнецова, О. Ю. (2015). Модернізація організації педагогічної освіті у Великій Британії у другій половині ХХ ст. Scientific Notes of the Pedagogical Department, (34), 150-160. Retrieved from https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/2912
Section
Статті