Новий соціально-економічний бренд «Карпати» у контексті розвитку індустрії туризму в країнах Центральної та Східної Європи

  • Fedir Shandor ДВНЗ "Ужгородський національний університет", 3 пл. Народна, Ужгород, 88000, Україна, f.shandor@gmail.com https://orcid.org/0000-0003-0515-0596
Ключові слова: бренд, традиційні продукти, відомий бренд, успішній експорт

Анотація

У статті розкривається така важлива проблема становлення та розвитку в Україні соціального інституту туризму, як брендінг регіонів. Підкреслюється, що, з точки зору стратегів, бренд – це засіб управління взаємовідносинами між організаціями та їхніми цільовими групами, спрямований на усунення апріорі існуючого конфлікту. Акцентується та тому, що формування нового соціально-економічного бренду Карпат як гірської системи на сході Центральної Європи, зокрема на території України, Угорщини, Чехії, Польщі, Словаччини, Румунії, Сербії та Австрії, сприятиме створенню нового іміджу цього регіону та реалізації програм, спрямованих на підвищення інвестиційної діяльності, в тому числі формування довіри до національних виробників товарів та послуг, зокрема туристичних, та розробку програм залучення різноманітних соціальних груп до найбільш прибуткових регіональних напрямків.

Особлива увага приділяється питанню створення бренду Карпат, який повинен відображати всі елементи унікальності цієї території. Як приклад, автором пропонується такий перелік цільових груп брендінгу карпатських територій: 1) відвідувачі територій; 2) підприємства; 3) місцеві жителі та особи, що працюють на території; 4) зовнішні ринки.

Підкреслюється, що проблема бренду регіону потребує більш глибокого наукового, зокрема соціологічного, аналізу.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Біографія автора

Fedir Shandor, ДВНЗ "Ужгородський національний університет", 3 пл. Народна, Ужгород, 88000, Україна, f.shandor@gmail.com

Доктор філософських наук, завідувач кафедри соціології

Посилання

Article 1 of the Law of Ukraine «On Protection of marks for goods and services» from 15.12.1993 № 3689-XII.

Ananyev, M. International tourism and its development after World War II. – M. : Vneshtorhyzdat, 1966.

Kvartalonov, V. Biosphere and tourism: the global interaction and ecology, geographic scientific research of territories of tourist destination, world culture, tourist migration system, pedagogy, sociology and management strategy: [V 5 t.] / V. A. Kvartalnov. T. 3: social space of sports and tourism. – M.: Nauka, 2002.

Lukascevich, M., Shandor, F. Sociology of Tourism. – Uzhhorod: Art Line, 2008. – 338 pp.

Smoliy, V., Fedorchenko, V. Encyclopedic Dictionary of Tourism / Introduction V. M. Litvin – K. : Slovo, 2006.
Опубліковано
2017-01-30
Як цитувати
Shandor, F. (2017). Новий соціально-економічний бренд «Карпати» у контексті розвитку індустрії туризму в країнах Центральної та Східної Європи. Український соціологічний журнал, (1-2), 51-55. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/usocjour/article/view/7935
Номер
Розділ
Статті