Зовнішнє незалежне оцінювання у контексті підвищення якості освіти

  • Anatoly Ovsyannikov Московський державний інститут міжнародних відносин, 76 пр. Вернадського, Москва, 119454, Російська Федерація https://orcid.org/0000-0002-3358-0123
Ключові слова: модернізація вищої школи, формування компетенцій, постіндустріальне суспільство

Анотація

У статті аналізуються результати соціологічного дослідження рівня сформованості компетенцій випускників російських університетів, яке було проведено маркетинговою агенцією «Про контакт» у 2011 році. Виходячи з отриманих даних, зокрема з експертних оцінок компетентностей студентів і професорсько-викладацького складу ВНЗ, автор робить висновок про те, що сучасна російська вища школа не в змозі відтворювати компетенції, які б відповідали не лише сьогоднішнім запитам ринку праці, але й, головне, викликам прийдешнього постіндустріального суспільства. Однією з головних причин такого стану справ є постаріння вузівської професури, яка, володіючи достатніми професійними компетенціями, не сприяє формуванню у майбутніх фахівців компетентностей особистісно-вольового та гуманітарного характеру.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Біографія автора

Anatoly Ovsyannikov, Московський державний інститут міжнародних відносин, 76 пр. Вернадського, Москва, 119454, Російська Федерація

Доктор економічних наук, професор кафедри соціології, a.ovsyannikov@inno.mgimo.ru

Опубліковано
2017-01-26
Як цитувати
Ovsyannikov, A. (2017). Зовнішнє незалежне оцінювання у контексті підвищення якості освіти. Український соціологічний журнал, (1-2), 14-20. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/usocjour/article/view/4432
Номер
Розділ
Статті