Зовнішнє незалежне оцінювання у контексті підвищення якості освіти
Ключові слова:
модернізація вищої школи, формування компетенцій, постіндустріальне суспільство
Анотація
У статті аналізуються результати соціологічного дослідження рівня сформованості компетенцій випускників російських університетів, яке було проведено маркетинговою агенцією «Про контакт» у 2011 році. Виходячи з отриманих даних, зокрема з експертних оцінок компетентностей студентів і професорсько-викладацького складу ВНЗ, автор робить висновок про те, що сучасна російська вища школа не в змозі відтворювати компетенції, які б відповідали не лише сьогоднішнім запитам ринку праці, але й, головне, викликам прийдешнього постіндустріального суспільства. Однією з головних причин такого стану справ є постаріння вузівської професури, яка, володіючи достатніми професійними компетенціями, не сприяє формуванню у майбутніх фахівців компетентностей особистісно-вольового та гуманітарного характеру.Завантаження
##plugins.generic.usageStats.noStats##
Опубліковано
2017-01-26
Як цитувати
Ovsyannikov, A. (2017). Зовнішнє незалежне оцінювання у контексті підвищення якості освіти. Український соціологічний журнал, (1-2), 14-20. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/usocjour/article/view/4432
Номер
Розділ
Статті