Функції сімейного бізнесу у сучасному українському суспільстві
Анотація
У статті аналізується феномен сімейного бізнесу. Робиться спроба надати актуальне для соціологічного вивчення визначення поняття «сімейний бізнес». Наголошується на тому, що сімейний бізнес має не тільки численні різновиди, а й особливу статусно-рольову структуру, яка певною мірою залежить від розподілу ролей у сім’ї та досить відчутно впливає на функціонування бізнесу. З огляду на теоретичні напрацювання сучасних науковців щодо функцій сімейного бізнесу, формулюються основні економічні та соціальні функції сімейного бізнесу, а також виявляється його культурний капітал. Відзначається, що сімейний бізнес завдяки реалізації широкого спектру соціальних функцій, здійснює вплив на суспільно-економічний розвиток країни.
Завантаження
Посилання
Бархатова Н. М. Семейный бизнес и семьи в бизнесе / Н. М. Бархатова // –К. : ЭКО,1999. – С.127-150.
Алексеева Г. М. О роли малого и среднего предпринимательства в инновационной экономике / Г. М. Алексеева // Альманах современной науки и образования. – 2014. – № 10 (88). – С.11-12.
Харчев А. Г. Брак и семья в СССР / А.Г. Харчев. – М. : ЦСП,1979.–342 с.
Радаев В. В. Человек в домашнем хозяйстве [Електронний ресурс] /В. В. Радаев // Социс. – 1997. – № 4. – Режим доступу:http://kkorsinto.spb.ru/prepod/sociol4_08/006.RADAEV.pdf
Анимица Е. Г. Теоретическое осмысление сектора домашних хазяйств как самостоятельного института / Е. Г. Анимица, К. А. Зуева // Известия Урал. гос. экон. ун-та. – 2012. – № 5(43). –С.16-21.
Борисов А. Б. Большой экономический словарь. / Подобщ. ред. Борисова А. Б. – М.: Книжный мир, – 2003. – 594 с.
Разов П.В. Институциональный подход и возможности его применения в социологии управления [Електронний ресурс] / П.В. Разов // Армия и общество. – 2012. – № 1. – Режим доступу: https://cyberleninka.ru/article/v/institutsionalnyy-podhod-i-vozmozhnosti-ego-primeneniya-v-sotsiologii-upravleniya
HabermasJ. Moral Consciousnessand Communicative Action. [Електронний ресурс] / J.Habermas. – Режим доступу: https://books.google.com.ua/books?hl=uk&lr=&id=fmYjgiUMy7EC&oi=fnd&pg=PR7&dq=Habermas+J.+Moral+Consciousness+and+Communicative+Action.+Cambridge,+Mass.+1990.&ots=-b9K18FeHo&sig=aXbjQV5xagWJS1slQTeg6h-FeUQ&redir_esc=y#v=onepage&q&f=false
Веблен Т. Теория праздного класса: экономическое исследование институций [Електронний ресурс] / Т. Веблен. – М. : Прогресс, 1984. – Режим доступу: http://www.library.fa.ru/files/Veblen.pdf
Кулиняк І.Я. Сімейний бізнес: сутність поняття/ І.Я. Кулиняк // Науковий вісник НЛТУ України. – 2014. – № 24(9). – С. 390-394.
Баранец Н.И. Семейное предпринимательство как социально-экономическая проблема / Н.И. Баранец // Ученые записки Российского государственного социального университета. – 2007. – № 4.– С. 124-131.
Волков Д.А. Классификация семейного бизнеса / Д. А. Волков // Российское предпринимательство. – 2012. – № 15 (213). – С. 42-47.
Давыдова Н. М. Глава семьи: распределение ролей и способ выживания / Н. М. Давыдова // Общественные науки и современность. – М.: Экспресс, 2000. – С.38-46.
Митрофанова И. В. «Феномен» семейного бизнеса [Електронний ресурс] / И. В. Митрофанова // Социс. – 1996. – С. 122–124. – Режим доступу: http://ecsocman.hse.ru/data/170/786/1219/017_Mitrofanova_122-124.pdf
Higginson N. Preparing the next generation for the family business: relational factors and knowledge transferin mother-to-daughtersuccession [Електронний ресурс] / N. Higginson. – Режим доступу: http://www.aabri.com/manuscripts/09284.pdf
Барков, С. А. Семейный бизнес в XXI веке: социальные детерминанты развития / С. А. Барков, О. В. Дорохина // Известия высших учебных заведений. Поволжский регион. Общественные науки.– 2014. – № 4 (32). – С. 85-94.
Го Сяндун Наследование семейного бизнеса: социальные и управленческие аспекты/ Го Сяндун // Всероссийский журнал научных публикаций. – 2012. – № 1 (11).– С.50-51.
Киренкина Э. С. Проблемы развития малих семейных предприятий в Украине / Э. С. Киренкина // Экономика Крыма. – 2009. – № 28. – С. 84-87.