ВИКОРИСТАННЯ ІНСТРУМЕНТІВ УПРАВЛІННЯ ПРОЕКТАМИ ДЛЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ЦИФРОВОГО МАРКЕТИНГУ
Анотація
Маркетингові кампанії є важливим маркетинговим процесом, який підтримує комунікацію брендів і продуктів для широкої громадськості. Через поширення продуктів і брендів, ще більшу кількість сегментів ринку, жорстку конкуренцію та загальне прискорення змін маркетингові кампанії стали складнішими, а їх планування та адміністративні рішення повинні прийматися в умовах зростаючого часового тиску. Дійсно, вибір часу і послідовності дій в рамках кампанії є однією з найважливіших змінних при прийнятті рішень. У цій статті ми стверджуємо, що, використовуючи мову визначення процесів для опису маркетингових кампаній, ми можемо полегшити управління багатьма конкуруючими кампаніями за допомогою автоматизації. У статті висвітлено сутність і структуру маркетингового управління підприємством. Сформульовано роль маркетингу в управлінні компанією та його вплив на ефективне функціонування підприємства. У статті розглядаються різні дослідження, що розглядають цифрові інструменти для процесу маркетингу постачальника проекту. На основі результатів цих досліджень ми представляємо перелік деяких цифрових інструментів, які можуть бути використані в проектному маркетингу. Це дослідження сприяє отриманню нових знань про цифровий маркетинг проєктів, про цифрові інструменти та їх використання в процесі маркетингу проєктів.
Метою статті є представлення веб-інструменту з відкритим вихідним кодом для підтримки бізнес-користувачів у моделюванні бізнес-процесів з використанням нотації моделювання бізнес-процесів (BPMN), стандарту OMG для моделювання процесів. Крім того, інструмент дозволяє виконати діаграму бізнес-процесу на мові виконання бізнес-процесів (XML Process Description Language), яка може бути зрозумілою для механізму робочого процесу. У цій статті ми описуємо його архітектуру, функціональність та можливості.
Типова мультиагентна система, що використовується для управління кампаніями, може бути легко розширена для управління робочими потоками інших паралельних процесів. Іншим майбутнім напрямком у цьому відношенні є розробка інтегрованого алгоритму планування, який може створити надійну модель процесу. Ми можемо обмежити вхідні вимоги лише переліком робіт та їхніми пріоритетними вимогами, усунувши потребу у формальному представленні процесів.
Завантаження
Посилання
Choudhury, M. M., & Harrigan, P. (2014). CRM to social CRM: the integration of new technologies into customer relationship management. Journal of Strategic Marketing, 22(2), 149-176. doi: https://doi.org/10.1080/0965254X.2013.876069
Rusthollkarhu, S., Toukola, S., Aarikka-Stenroos, L., & Mahlamäki, T. (2022). Managing B2B customer journeys in digital era: four management activities with artificial intelligence-empowered tools. Ind. Market. Manag., 104, 241-257. doi: https://doi.org/10.1016/j.indmarman.2022.04.014
Marnewick, C., & Marnewick A. (2022). Digitalization of project management: opportunities in research and practice. Project Leadership Soc., 3, 57-63. doi: https://doi.org/10.1016/j.plas.2022.100061
Gioia, D., Corley, K., & Hamilton, A. L. (2013). Seeking qualitative rigor in inductive research: notes on the Gioia methodology. Organ. Res. Methods, 16 (1), 15-31. doi: https://doi.org/10.1177/1094428112452151
Fraccastoro, S., Gabrielsson, M., & Pullins, E. (2021). The integrated use of social media, digital, and traditional communication tools in the B2B sales process of international SMEs. Int. Bus. Rev., 30 (4), 101776, 67-85. doi: https://doi.org/10.1016/j.ibusrev.2020.101776
Wang, W., Pauleen, D., & Zhang, T. (2016). How social media applications affect B2B communication and improve business performance in SMEs. Ind. Market. Manag., 54, 4-14. doi: https://doi.org/10.1016/j.indmarman.2015.12.004
Teo, T., Devadoss, P., & Pan, S. (2006). Towards a holistic perspective of customer relationship management (CRM) implementation: a case study of the Housing and Development Board, Singapore. Decis. Support Syst., 42 (3), 1613-1627. doi: https://doi.org/10.1016/j.dss.2006.01.007
Taiminen, H., & Karjaluoto, H. (2024). The usage of digital marketing channels in SMEs. J. Small Bus. Enterprise Dev, 22(4), 633-651. doi: https://doi.org/10.1108/JSBED-05-2013-0073
Järvinen, J., & Karjaluoto, H. (2015). The use of Web analytics for digital marketing performance measurement. Ind. Market. Manag., 50, 117-127. doi: https://doi.org/10.1016/j.indmarman.2015.04.009
Papadonikolaki, E., Vrijhoef, R., & Wamelink, H. (2019). The interdependences of BIM and supply chain partnering: empirical explorations. Architect. Eng. Des. Manag., 12 (6), 476-494. doi: https://doi.org/10.1080/17452007.2016.1212693
Eastman, C., Eastman, C., Teicholz, P., Sacks, R., & Liston, K. (2011). BIM Handbook: A Guide to Building Information Modeling for Owners, Managers, Designers, Engineers and Contractors. John Wiley & Sons.
Brown, G., & Kyttä, M. (2014). Key issues and research priorities for public participation GIS (PPGIS): a synthesis based on empirical research. Appl. Geogr., 46, 122-136. doi: https://doi.org/10.1016/j.apgeog.2013.11.004
Delias, P., Ntalianis, K., Doulamis, A., & Matsatsinis, N. (2020). Automating Marketing Campaign Management Through an Agent-based Workflow Management System. Conference: 13th WSEAS International Conference on Communications (pp. 349-355).
Tikkanen, H., Kujala, J., & Artto, K. (2007). The marketing strategy of a project-based firm: the four portfolios framework. Ind. Market. Manag., 36 (2), 194-205. doi: https://doi.org/10.1016/j.indmarman.2006.03.006
Aaltonen, K., & Kujala, J. (2016). Towards an improved understanding of project stakeholder landscapes. Int. J. Proj. Manag., 34 (8), 1537-1552. doi: https://doi.org/10.1016/j.ijproman.2016.08.009
Turkulainen, V., Kujala J., Artto, K., & Levitt R. (2019). Organizing in the context of global project-based firm-The case of sales-operations interface. Ind. Market. Manag., 42 (2), 223-233. doi: https://doi.org/10.1016/j.indmarman.2012.08.004
Toukola, S., & Ahola, T. (2022). Digital tools for stakeholder participation in urban development projects. Project Leadership Soc., 3, Article 100053, 123-125. doi: https://doi.org/10.1016/j.plas.2022.100053
Eisenhardt, K. (1989). Building theories from case study research. Acad. Manag. Rev., 14 (4), 532-550. doi:

Цю роботу ліцензовано за Міжнародня ліцензія Creative Commons Attribution 4.0.