ПРОСУВАННЯ ТОВАРІВ В ПРОЦЕСІ ЗДІЙСНЕННЯ ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА

  • Віктор Рожко Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна, майдан Свободи, 4, Харків, 61022, Україна https://orcid.org/0000-0003-0153-6280
  • Ельвін Гараєв Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна, майдан Свободи, 4, Харків, 61022, Україна https://orcid.org/0000-0002-1296-1904
Ключові слова: маркетинг, маркетинг-мікс, управління маркетинговою діяльністю, організаційна структура, міжнародний ринок

Анотація

Метою написання статті є дослідження і розкриття сутності методів ефективного виве­дення продукції на міжнародний ринок; вивчення ключових нюансів міжнародного марке­тингу; розгляд сучасних каналів дистрибуції та способів залучення цифрових технологій для просування продуктів на міжнародному рівні.

У статті досліджено роль маркетингу в умовах сучасного прогресивного розвитку умов гос­подарювання, вивчено наукові та інтернет-джерела, на основі яких було проведено дослід­ження історії понять про маркетинг та комплекс маркетингу, важливість постійного співвід­ношення цілей компанії та вимог і потреб споживачів продукції в умовах сьогодення. Також розглянуто елементи комплексу маркетингу, визначено важливість проведення інтернет-мар­кетингу у сьогодення, докладно досліджено інструменти для здійснення інтернет-маркетингу. Окреслено етапи створення ефективної системи управління маркетинговою діяльністю під­приємства за умови його виходу на міжнародний ринок, виокремлено основні організаційні структури для організації управління маркетинговою діяльністю компанії. Висвітлено сприят­ливі причини для виходу підприємства на міжнародний ринок, зазначено деталі, на які необ­хідно звернути увагу при плануванні виходу підприємства на міжнародний ринок. А також визначено результати, які отримає підприємство завдяки виходу на міжнародний ринок.

Ефективна маркетингова діяльність для будь-якого підприємства є прямим шляхом до до­сягнення його цілей. Створення ефективної системи управління міжнародною маркетинговою діяльністю є складним завданням, але правильно спроектована та реалізована система може стати ключовим фактором успіху підприємства на міжнародному ринку.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Біографії авторів

Віктор Рожко, Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна, майдан Свободи, 4, Харків, 61022, Україна

кандидат економічних наук, доцент

Ельвін Гараєв, Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна, майдан Свободи, 4, Харків, 61022, Україна

студент

Посилання

Agwu M. E., & Onwuegbuzie, H. N. (2018). Effects of international marketing environments on entrepreneurship development. Journal of Innovation and Entrepreneurship, 7 (12). doi: https://doi.org/10.1186/s13731-018-0093-4

Reznikova, N. V., Rubtsova, M. Y., & Ivashchenko, O. A. (2019). Prospects for the development of international marketing strategies in the context of global convergence. Effective economy. Electronic scientific professional edition. doi: https://doi.org/10.32702/2307-2105-2019.7.10 (in Ukrainian)

Zheng, Y., Ma, J., & Lu, R. (2024). Unraveling Enterprise Persistent Innovation: Connotation, Research Context and Mechanism. Journal of the Knowledge Economy. doi: https://doi.org/10.1007/s13132-024-01878-0

Lialiuk, A. (2020). The role of international marketing in global entrepreneurship. Economic Journal of Lesya Ukrainka Eastern European National University, 4, 46-53. doi: https://doi.org/10.29038/2411-4014-2020-04-46-53 (in Ukrainian)

Van der Straaten, K., Narula, R., & Giuliani, E. (2023). The multinational enterprise, development, and the inequality of opportunities: A research agenda. Journal of International Business Studies, 54, 1623–1640. doi: https://doi.org/10.1057/s41267-023-00625-y

Yue, W. (2022). Foreign direct investment and the innovation performance of local enterprises. Humanities and Social Sciences Communications, 9. doi: https://doi.org/10.1057/s41599-022-01274-6

Bolotna, O. V., & Bushlya, D. I. (2018). Management of marketing activity in the conditions of development of foreign economic activity of the enterprise. Economics and management of enterprises, 14, 268-272. (in Ukrainian)

Kovalchuk, S. V., Kovinko, O. M., & Lisovskyi, I. V. (2018). The role of digital marketing in enhancing the international business activity of enterprises. Marketing and digital technologies, 1, 55-73. (in Ukrainian)

Katsikeas, K., Leonidou, L., & Zeriti, A. (2019). Revisiting international marketing strategy in a digital era: Opportunities, challenges, and research directions. International Marketing Review, 37 (3), 405-424. doi: https://doi.org/10.1108/IMR-02-2019-0080

Bruhn, M., Gröppel-Klein, A., & Kirchgeorg, M. (2023). Managerial marketing and behavioral marketing: when myths about marketing management and consumer behavior lead to a misconception of the discipline. Journal of Business Economics, 93, 1055–1088. doi: https://doi.org/10.1007/s11573-023-01141-z

Karpiy, O. P., & Vinogradska, Y. A. (2022). Enterprise website as a means of managing marketing activities. Scientific Notes of Lviv University of Business and Law, 34, 213-219. doi: https://doi.org/10.5281/zenodo.7299732 (in Ukrainian)

Ramenskaya, S. E., Chernyavskaya, A. R., & Kotovskaya, N. V. (2023). Social media marketing: a modern challenge. Marketing and digital technologies, 1, 43-51. doi: https://doi.org/10.15276/mdt.7.1.2023.3 (in Ukrainian)

Malek, S. L., Kirilova, G., & Sarin, S. (2023). Talent management in marketing: A framework and agenda for future research. AMS Review, 13, 327–349. doi: https://doi.org/10.1007/s13162-023-00264-4

Makovetska, I. M., Baidin, M. V., & Lisachenko, O. V. (2023). Developing a strategy for a Ukrainian enterprise to enter the international business market in modern conditions. Economics. Management. Business, 1-2(41), 40-44. DOI: https://doi.org/10.31673/2415-8089.2023.120880 (in Ukrainian)

Tarasiuk, A. V. (2019). Features of managing the marketing activities of an agricultural enterprise in Ukraine. Agrosvit, 17, 70-78. doi: https://doi.org/10.32702/2306#6792.2019.17.70 (in Ukrainian)

Havryliuk, I. I. (2023). The role of international marketing in global business. Economy and society, 54, 772-779. doi: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2023-54-83 (in Ukrainian)

Gontareva, I. V., & Nesen, M. A. (2023). Improving the efficiency of foreign economic activity of enterprises based on marketing research. Social economy, 66, 109-119. doi: https://doi.org/10.26565/2524-2547-2023-66-10 (in Ukrainian)

Clark, T., Key, T. M., & Azab, C. (2023). Contours of the marketing literature: Text, context, point-of-view, research horizons, interpretation, and influence in marketing. AMS Review, 13, 232–249. doi: https://doi.org/https://doi.org/10.1007/s13162-023-00267-1

Doroshenko, M. P., & Voronina, V. L. (2019). Organisational structure of management: essence and classification. Scientific notes of Vernadsky TNU, 5, 52-56. doi: https://doi.org/10.32838/2523-4803/69-5-10 (in Ukrainian)

Foroudi, P. (2023). Conceptualizing, Measuring, and Managing Marketing Assets: Developing the Marketing Assets, Communication Focus, and Capability Nexus. Corporate Reputation Review, 26, 203–222. doi: https://doi.org/10.1057/s41299-022-00148-6

Radzikhovska, Y. M. (2023). Features of international marketing in the context of virtual mobility. Problems of modern transformations, 7. doi: https://doi.org/10.54929/2786-5738-2023-7-02-01 (in Ukrainian)

Voloshyn, A. V. (2023). Characteristics of competitiveness and definition of its essence. Economics: the realities of time. Scientific journal, 4, 83-88. doi: https://doi.org/10.15276/ETR.04.2023.9 (in Ukrainian)

Pacheva, N. O., & Podzigun, S. M. (2022). Organisation of marketing management in the enterprise management system. Economy and society, 38. doi: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2022-38-21 (in Ukrainian)

Bilovodska, O. A. (2006). Analysis of the organisational structure of the marketing activity of the enterprise. Mechanism of regulation of economy, 4, 124-129. (in Ukrainian)

Dyachkov, D. V., Pleskach, O. Y., & Burik, V. V. (2023). Organisational systems of digital marketing management at the enterprises of the agro-food sector of Ukraine. Digital economy and economic security, 8, 130-136. doi: https://doi.org/10.32782/dees.8-22. (in Ukrainian)

Prikhodko, V. P., & Zozulia, M. F. (2021). Competition and competitiveness of international companies. Scientific Bulletin of Uzhhorod National University, 39, 135-140. doi: https://doi.org/10.32782/2413-9971/2021-39-24 (in Ukrainian)

Domínguez Romero, E., Durst, S., & Navarro Garcia, A. (2023). Rethinking internationalization processes: toward a circular framework. Review of Managerial Science. doi: https://doi.org/10.1007/s11846-023-00719-9

Опубліковано
2024-06-30
Як цитувати
Рожко, В., & Гараєв, Е. (2024). ПРОСУВАННЯ ТОВАРІВ В ПРОЦЕСІ ЗДІЙСНЕННЯ ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА. Соціальна економіка, (67), 156-165. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/soceconom/article/view/24115
Розділ
СТУДЕНТСЬКІ ДОСЛІДЖЕННЯ