СТРАТЕГІЇ ВИХОДУ НА ЗОВНІШНІ РИНКИ ВІТЧИЗНЯНИМИ ПІДПРИЄМСТВАМИ
Анотація
У статті розглядаються актуальні питання про те, як підприємства в Україні можуть вийти на міжнародні ринки, а також методи, які вони можуть використовувати для успішного виходу. Світові ринки приносять великі виклики, але також відкривають нові можливості в контексті глобалізації та конкурентного середовища.
У цій статті розглядаються різні підходи для виходу на зовнішні ринки, такі як експорт, інвестиції в інші країни, франчайзинг, альянси та інші. Розглядаються як переваги, так і недоліки кожної з цих методів. Крім того, надаються поради щодо того, як вибрати та використовувати ці методи.
Увага приділяється аналізу можливих ризиків і проблем, з якими можуть зіткнутися українські підприємства під час виходу на зовнішні ринки, і надається інформація про те, як їх мінімізувати.
Керівникам і власникам українських підприємств, які розглядають можливість вийти за межі своєї країни та шукають способи успішно вийти на зовнішні ринки, ця стаття буде корисною.
У цій статті описуються різні типи експорту, включаючи прямий і непрямий експорт, і розглядаються логістичні та регуляторні аспекти, якими повинні керувати українські компанії. Він наголошує на важливості дослідження ринку та відповідності продуктів і послуг міжнародним стандартам.
У статті досліджуються коопераційні стратегії франчайзингу та формування альянсів. У ньому розглядається роль партнерства та франчайзингових угод у зниженні ризиків і використанні сильних сторін місцевих партнерів.
Досліджуються культурні нюанси та стратегії адаптації до ринку, щоб допомогти українським підприємствам пристосувати свої продукти, послуги та маркетингові підходи до культурних уподобань та очікувань цільових міжнародних ринків.
Критичний аспект статті зосереджений на ідентифікації та аналізі потенційних ризиків, пов’язаних з виходом на міжнародний ринок. Він забезпечує основу для зменшення ризиків, наголошуючи на важливості належної обачності, дотримання законодавства та проактивного підходу до вирішення проблем.
Завантаження
Посилання
Agirre, E., Mar, D., Grewal, D., de Ruyter, K., & Vetlesen, M. (2015). Unlocking the personalization paradox: The impact of information collection and trust-building strategies on online advertising effectiveness. Journal of Retailing, 91 (1), 34–49. doi: https://doi.org/10.1016/j.jretai.2014.09.005
Ashaulov, V. V. (2013). Features of forming the marketing strategy of an enterprise in a competitive market. State and Regions. Series: Economics and Entrepreneurship, 1, 88-91. (in Ukrainian)
Denert, A. O. (2020). Choosing the marketing strategy of enterprise activity in the international environment. Science. Future: Achievements and Prospects, 52–53. (in Ukrainian)
Evans J. R., & Berman B. (1990). Marketing. Macmillan Pub. Co.
Kotler, F., & Armstrong, G. (2020). Fundamentals of Marketing. K.: Naukovy Mir. (in Ukrainian)
Lipich, L. G., & Fatenok-Tkachuk, A. O. (2007). Strategies for companies entering foreign markets. Culture of the Peoples of the Black Sea Region, 102, 147. (in Ukrainian)
Ministry of Economy of Ukraine. (2023). Ukraine exported almost 100 million tons of goods in 2022. [Press Release]. Retrieved from https://me.gov.ua/News/Detail?lang=uk-UA&id=1487b1f5-eeb7-4946-b9c8-3370f20568a2&title=UkrainaV2022-RotsiEksportuvala (in Ukrainian)
Official website of the State Statistics Committee of Ukraine. (n.d.). Retrieved from https://www.ukrstat.gov.ua (in Ukrainian)
Pavlyuk, L. V., & Savosh, L. V. (2022). Concept and significance of business planning for modern enterprises. Economic Sciences. Series: Regional Economics, 19, 205-209. doi: https://doi.org/10.36910/2707-6296-2022-19(75)-24 (in Ukrainian)
Mulligan A. (2022). The future of research revealed. Retrieved from https://www.elsevier.com/connect/research-futures-2022
Taran-Lala, O. M., & Kondratovich, S. S. (2022). Evaluation of the effectiveness of strategic management of the product range of the enterprise. Effective Economy, 12. doi: https://doi.org/10.32702/2307-2105.2022.12.8 (in Ukrainian)
Chala, Y. V. (2014). Specific problems of international advertising and recommendations for their solution. Bulletin of Odessa National University named after I.I. Mechnikov, 19(1/1), 70-79. Retrieved from https://core.ac.uk/download/pdf/141457416.pdf (in Ukrainian)
Cheban, A. S., & Averikhina, T. V. (2017). Formation of the advertising strategy of the enterprise when entering the foreign market. Economics. Finance. Law, 7(1), 4-7. (in Ukrainian)
Chukhray, N. I., & Sukhomlyn, L. E. (2010). Problems of Ukrainian enterprises entering the European market. National University "Lviv Polytechnic", 90–94. (in Ukrainian)
Azzari, V., Zambaldi, F., Guissoni, L. A., Rodrigues, J. M., & Scornavacca, E. (2023). The impact of brand origin during an economic downturn: Evidence from a developing market. Journal of International Marketing, 31(2), 25-42. doi: https://doi.org/10.1177/1069031X231154483
Bleier, A., & Eisenbeiss, M. (2015). Personalized online advertising effectiveness: The interplay of what, when, and where. Marketing Science, 34(5), 669–688. doi: https://doi.org/10.1287/mksc.2015.0930
Hill, C. W. L. (2017). International Business: Competing in the Global Marketplace. McGraw-Hill Education.
McGrath, R. G., & MacMillan, I. C. (1995). Discovery driven planning. Harvard Business Review, 1995(July-August), 44-54.
Mort, G., & Drennan, J. (2002). Mobile digital technology: Emerging issues for marketing. Journal of Database Marketing & Customer Strategy Management, 10, 9–23. doi: https://doi.org/10.1057/palgrave.jdm.3240090
Kalyanam, K., & McIntyre, S. (2002). The e-marketing mix: A contribution of the e-tailing wars. Journal of the Academy of Marketing Science, 30, 487–499. doi: https://doi.org/10.1177/009207002236924
Qu, Y., Cieślik, A., Fang, Sh., & Qing, Yu. (2023). The role of online interaction in user stickiness of social commerce: The shopping value perspective. Digital Business, 3(2). doi: https://doi.org/10.1016/j.digbus.2023.100061