ЗАСТОСУВАННЯ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ В ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ
Анотація
У статті висвітлюється сутність Інтернет-маркетингу, його роль і можливості в розповсюдженні товарів і послуг. Визначено переваги цифрового маркетингу в сучасних умовах. Мета дослідження – розглянути особливості використання інструментів інтернет-маркетингу, типи каналів збуту, взаємодію з різними сферами споживчого життя та виявити особливості, які доцільно застосовувати в діяльності підприємств. Автоматизована система інформаційних процесів є стратегічним фактором конкуренції. Інструментами інтерактивного маркетингу є електронна пошта, промо-сайт, веб-сайт, мобільні повідомлення, використання електронної комерції. На сучасному етапі інформатизації суспільства ця технологія є найбільш значимою в комплексі інформаційних рішень і поступово поглинає всі перелічені вище інформаційні технології взаємодії. Її канали розглядаються як способи просування товарів і послуг у комплексі маркетингових комунікацій із зазначенням переваг кожного з них. Основними перевагами цифрового маркетингу в сучасних умовах є інтерактивність; відсутність територіальних обмежень; легкий доступ до ресурсів; залучення цільової аудиторії; можливість швидко оцінити промокомпанію, що проводиться, і керувати подіями в режимі реального часу. Функціями інтерактивного маркетингу є вивчення збуту; вивчення ціноутворення; вивчення реклами; вивчення побажань споживачів; планування асортименту; стимулювання збуту. Використання системи інструментів Інтернет-маркетингу надасть можливість більш ефективно вести бізнес в Інтернеті, тобто знизити витрати на виробництво, проводити ефективні маркетингові дослідження, автоматизувати процеси купівлі-продажу та інформування клієнтів, проводити аналіз ринку, а також підвищення ефективності взаємодії покупця і продавця. Великі та малі компанії, незважаючи на вищезазначені труднощі, швидко включають інтерактивний маркетинг у список використовуваних маркетингових інструментів. У 21 столітті інтерактивний маркетинг доведе всім, що він здатний стати потужним інструментом для створення стійких відносин із клієнтами, покращення ефективності продажів, надання клієнтам інформації про компанію та продукти, які вона виробляє, для ефективнішої та дешевшої доставки. товарів і послуг кінцевим споживачам.
Завантаження
Посилання
Paprocki, E. A. (2014). Use of the Internet in the organization of interactive marketing communications. Vector science of TSU, 4, 177–182. (in Ukrainian)
Semenyuk, S. (2012). Interactive marketing: state of development in Ukraine. Galician Economic Bulletin, 2(35), 87-95. (in Ukrainian)
Wiedemann, G. (2001). Opinion Pieces: Optimised marketing in the Internet age. J Direct Data Digit Mark Pract, 3, 7–10. doi: https://doi.org/10.1057/palgrave.im.4340107
Ilyashenko, S. M. (2011). Modern trends in the use of Internet technologies in marketing. Marketing and innovation management, II(4), 64–79. (in Ukrainian)
Kalyanam, K., & McIntyre, S. (2002). The e-marketing mix: A contribution of the e-tailing wars. J. of the Acad. Mark. Sci, 30, 487–499. doi: https://doi.org/10.1177/009207002236924
Sinha, N., Ahuja, V. & Medury, Y. (2011). Corporate blogs and internet marketing – Using consumer knowledge and emotion as strategic variables to develop consumer engagement. J Database Mark Cust Strategy Manag, 18, 185–199. doi: https://doi.org/10.1057/dbm.2011.24
Shklyaeva, G. O. (2014). Interactive marketing communications in enterprise management. Economic Nobel Herald, 1(7), 509–515. (in Ukrainian)
Popov, O. (2013). The Objective Laws of Enterprise Innovative and Investment Economic Development under Conditions of Forming the New Technological Mode. Development economics, 2(66), 65–70. (in Ukrainian)
Borisova, Т. М. (2017). Internet Marketing instruments of non-profit organizations of Ukraine. Marketing and Digital technologies, 1, 2, 54-76. (in Ukrainian)
Zanora, V. O. (2018). Internet and digital marketing : theoretical and ethical foundations. Black Sea Economic Studies, 36(1), 117-120. (in Ukrainian)
Kasyan, S. Ya., & Yuferova, D. O. (2020). Management of internet marketing and communication strategies of high-tech enterprises and startup projects. Economic space, 161, 36-42. (in Ukrainian)
Zubenko, I. R. (2011). Psychological determinants of trust in electronic commerce. Problems of general and pedagogical psychology, XIII (7), 64-71. (in Ukrainian)
Pavlenko, A. F., & Vojchak, A. V. (2003). Marketing: Textbook. K.: KNEU. (in Ukrainian)
Fedorak, Ya. (2007). Mobile marketing ‒ new trends in the development of Internet business. Retrieved from http://blog.management.com.ua/item/250. (in Ukrainian)
Hrynyk, N. (2011). Mobile marketing is our FUTURE! Retrieved from https://www.mobilemarketing.com.ua/2011/02/22/mobilnijj-marketing-nashe-majjbutneh/. (in Ukrainian)
Boichuk, I. V., & Muzyka, O. M. (2010). Internet in marketing: Textbook. K.: Center of educational literature. (in Ukrainian)
Orlov, P. A., Kosenkov, S. I., Prokhorova, T. P. et al. (2012). Marketing: education. Manual. /. – Kh.: VD "INZHEK". (in Ukrainian)
Shliaha, O. V. (2019). Prospects for internet-marketing development. Bulletin of the Odesa National University. Series: Economy, 24(6), 95-99. doi: https://doi.org/10.32782/2304-0920/6-79-16 (in Ukrainian)
Danylenko, M. I. (2014). Mobile marketing: realities and prospects. Scientific Bulletin of Kherson State University, 7(2), 172–175. (in Ukrainian)
Mazurenko, V., & Matvienko, N. (2011). Development of mobile marketing in Ukraine. Marketing and Management of Innovations, 4, ІІ, 24-29. DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2011.4.2-02 (in Ukrainian)
Shelestun, A. (2014). Modern tools of mobile marketing. Scientific research of Ukrainian media content: social dimension, 3, 41–46. (in Ukrainian)