СТРАТЕГІЯ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В НІМЕЧЧИНІ
Анотація
Підприємництво – це процес не тільки комерціалізації своїх ідей та задоволення бажань, але також і важлива складова розвитку економіки та суспільства. У статті розглядаються стан, стратегії та перспективи розвитку підприємництва в Німеччині. Виявлено, що сучасні умови створення та розвитку підприємств тісно пов’язані з минулим країни в часи її поділу на Східну та Західну частини. Під час дослідження виявлено, що при реформуванні системи підприємництва держава та федеральне управління земель запроваджують різноманітні фінансові програми для підтримки починаючих підприємців, проте зв’язок між національними інституціями та підприємництвом все ще має недоліки, пов’язані з відсутністю чітких концепцій інститутів. Розглянуто питання жіночого підприємництва та шляхи його розвитку, що хоча й набирає актуальність, проте все ще має перешкоди, пов’язані з загально прийнятою суспільством роллю жінки, в першу чергу, як вихователя дитини. Установлено, що вивчення інституційного підприємництва стає все більш популярним, що пов’язано зі все частішим проявом проблеми пояснення центральної ролі індивідуального агентства в інституційних змінах. Виявлено, що соціальні підприємства в Німеччині часто стають проповідниками альтернативного підходу до вирішення соціальних проблем.
Завантаження
Посилання
Fritsch, M., Kristalova, M., & Wyrwich, M. (2020). Regional trajectories of entrepreneurship: The effect of socialism and transition. Jena Economic Research Papers, 10. Retrieved from https://EconPapers.repec.org/RePEc:jrp:jrpwrp:2020-010.
Brezinski, H., & Fritsch, M. (1995). Transformation: The shocking German way. MOCT-MOST: Economic Policy in Transitional Economies, 5(4), 1–25. doi: https://doi.org/10.1007/BF00996593.
Gathmann, C. (2005). Large The Skill Loss of Older East Germans after Unification. Journal of Applied Social Science Studies, 125(1), 7–16.
Naudé, W. & Nagler, P. (2018). Technological Innovation, Entrepreneurship and Productivity in Germany, 1871-2015. SWPS, 2.
Herrmann, A. M. (2019). A plea for varieties of entrepreneurship. Small Bus Econ, 52, 331–343. doi: https://doi.org/10.1007/s11187-018-0093-6.
Hall, P. A. & Soskice, D. (2001). Varieties of Capitalism: The Institutional Foundations of Comparative Advantage. Oxford: Oxford University Press.
Hermann, A. M. (2008). Rethinking the link between labour market flexibility and corporate competitiveness: a critique of the institutionalist literature. Socio-Economic Review, 6, 637–669. doi: https://doi.org/10.1093/ser/mwn013.
Sanders, M., Stenkula, M., Fritsch, M., Herrmann, A. M., Latifi, G., Páger, B., Szerb, L., Bogliaccini, E. T., & Wyrwich, M. (2020). A Reform Strategy for Germany. The Entrepreneurial Society, 44.
Rochyadi-Reetz, M., Hapsari, I. R., & Varnavina, K. (2018). Government Communication to Stimulate Entrepreneurship in Germany: A Case Study of Germany Entrepreneurship Week. The 2nd Indonesia International Graduate Conference on Communication (Indo-IGCC). Depok: Universitas Indonesia.
Drew, E. & Humbert, A. L. (2012). ‘Men have careers, women have babies’: unequal parental care among Irish entrepreneurs. Community, Work & Family, 15. doi: https://doi.org/10.1080/13668803.2011.580128.
Bosma, N. & Levie, J. (2010) Global Entrepreneurship Monitor: 2009 Global Report.
Eib, C. & Siegert, S. (2019). Is Female Entrepreneurship Only Empowering for Single Women? Evidence from France and Germany. Social Sciences, 8(4), 128. doi: https://doi.org/10.3390/socsci8040128.
Engels, B. (2020). Frauen in der Start-up-Welt: Ursachen niedriger Gründungsquoten. IW-Trends, 47, 83–98. doi: http://dx.doi.org/10.2373/1864-810X.20-01-05.
Greenwood, R. & Suddaby, R. (2006). Institutional Entrepreneurship In Mature Fields: The Big Five Accounting Firms. Academy of Management Journal, 49. doi: https://doi.org/10.5465/amj.2006.20785498.
Battilana, J., Leca, B., & Boxenbaum, E. (2009). How actors change institutions: Towards a theory of institutional entrepreneurship. The Academy of Management Annals, 3(1), 65–107. doi: https://doi.org/10.5465/19416520903053598.
Seyfried, M., Ansmann, M., & Pohlenz, P. (2019). Institutional isomorphism, entrepreneurship and effectiveness: the adoption and implementation of quality management in teaching and learning in Germany. Tert Educ Manag, 25, 115–129. doi: https://doi.org/10.1007/s11233-019-09022-3.
Grohs, S., Schneiders, K., & Heinze R. (2016). Outsiders and Intrapreneurs: The Institutional Embeddedness of Social Entrepreneurship in Germany. International Journal of Voluntary and Nonprofit Organizations, 28(6), 2569–2591. doi: http://dx.doi.org/10.1007/s11266-016-9777-1.
Mair, J. (2020). Social Entrepreneurship: Research as Disciplined Exploration. doi: https://dx.doi.org/10.2139/ssrn.3568955.
Huysentruyt, M., Rimac, T., Stephan U., & Vujic S. (2017). Sampling in Management Research: An Approach for Hard-to-Reach Populations. Academy of Management Annual Meeting. DOI: https://doi.org/10.5465/AMBPP.2017.11774abstract.
Shkromyda, N., Shkromyda, V., Gnatiuk, T., Franchuk, I., & Viter, S. (2021). Development of social entrepreneurship: accounting, analysis and quality standards. International Journal for Quality Research, 15(4), 1293–1306. doi: http://dx.doi.org/10.24874/IJQR15.04-17.