ОЦІНКА ЗАДОВОЛЕНОСТІ КЛІЄНТІВ ПРИ ВИКОРИСТАННІ LEAN AND AGILE МЕТОДІВ В УПРАВЛІННІ ЛЮДСЬКИМИ РЕСУРСАМИ
Анотація
Організації фінансового сектору з відділом кадрів стикаються зі змінами. Конкуренція, глобалізація, постійно змінюються споживчі переваги, ці фактори є викликами для більшості фінансових організацій у сфері управління персоналом. Поєднання з традиційними бізнес-ризиками та життєвими циклами економіки є основною причиною, чому установи фінансового сектора змушені використовувати методи Lean та Agile. Задоволеність клієнтів і ефективність відіграють важливу роль у цій жорсткій конкуренції в сучасному бізнес-секторі. Стратегія Lean, Agile або Lean Agile спрямована на досягнення довгострокових цілей, таких як ефективність процесів людських ресурсів і задоволеність клієнтів. Процес відбору працівників, безперервний розвиток навичок, вдосконалення, захист від помилок, реконфігурація для нових продуктів обговорюються з точки зору людиноцентричного фактору. Головну роль починає відігравати людський фактор. Важливо відзначити, що правильна форма обраної стратегії з досягненням задоволеності клієнтів має значний позитивний вплив на прибутковість відділу кадрів у фінансовому секторі. Крім того, його можна розглядати як показник майбутньої прибутковості та індекс задоволеності фінансовими результатами. Ці результати важливі як для керівників відділу людських ресурсів, так і для осіб, які приймають рішення у фінансовій організації. Можна чітко відзначити, що менеджери з персоналу та особи, які приймають рішення, можуть взяти фінансові установи, напр. рівень і тенденцію задоволеності клієнтів банків, щоб зробити припущення щодо їх майбутньої ефективності, продуктивності та продуктивності маркера. Компанії, які впроваджують Lean та Agile в управління людськими ресурсами, багато думають про те, як працівники відчувають себе на робочому місці. У деяких випадках працівники розглядаються як клієнти. Жодна інновація не обмежує можливості зростання в секторі фінансових установ. Також зазначено, що існує взаємозв’язок між задоволеністю клієнтів та ефективністю людських ресурсів у фінансовій організації за допомогою методології Lean та Agile.
Завантаження
Посилання
Modig, N., & Åhlström, P. (2014). This is Lean: Resolving the Efficiency Paradox. Rheologica Publishing.
Franklin, M. (2014). Agile Change Management (1st ed.). Kogan Page. Retrieved from https://www.perlego.com/book/1015141/agile-change-management-pdf.
Wysocki, R. K. (2019). Effective Project Management: Traditional, Agile, Extreme and Hybrid. New York: Wiley.
O’Brien, H. (2016). Agile Project Management. A quick start beginner’s guide to mastering Agile Project Management. CreateSpace Independent Publishing Platform.
Rigby, D. Berez, S., & Elk, S. (2020). Doing Agile Right: Transformation Without Chaos. Harvard Business Review Press.
Anderson, D. L. (2019). Organization Design: Creating Strategic and Agile Organizations. SAGE Publications.
Hoyle, L. H., Dorf, D. C., & Jones, T. J. A. (1989). Managing conventions and group business. Educational Institute of the American Hotel & Motel Association.
Anderson, J. (2020). The Return of the Human. Retrieved from https://agilebydesign.com/the-return-of-the-human/.
Peter Cappelli, P., & Tavis, A. (2018). HR goes Agile. Harvard Business Review, March–April 2018, 46–53.
Venugopal, V., & Saleeshya, P. G. (2019). Manufacturing system sustainability through lean and agile initiatives. International Journal of Sustainable Engineering, 12(3), 159-173. doi: https://doi.org/10.1080/19397038.2019.1566411.
Shafiq, M., & Soratana, K. (2019). Lean and Agile Paradigms in Humanitarian Organizations’ Logistics and Supply Chain Management. LogForum, 15 (1), 139-153. doi: http://doi.org/10.17270/J.LOG.2019.294.
Deksnys, M. (2018). Organizational Agility in High Growth Companies. (Doctoral Dissertation). Retrieved from https://repository.mruni.eu/handle/007/15317.
Crocitto, M., & Youssef, M. (2003). The Human Side of Organizational Agility. Industrial Management and Data Systems, 103 (6), 350-385.
Dove, R. (1996). Tools for Analyzing and Constructing Agility. Agility Forum, 1-12.
Dove, R. (2005). Agile Enterprise Cornerstones: Knowledge, Values and Response Ability. Business Agility and Information Technology Diffusion, 180, 311-320.
IBM Knowledge Center. (2014-2015). IBM Knowledge Center.
Strzyzewska, M. (Ed.). (2009). Selected Methodological Issues for Doctoral Students. Warsaw School of Economics.
Liker, J. K. (2004). Toyota Way: 14 Management Principles from the World’s Greatest Manufacturer. 1st ed. New York: McGraw-Hill Education. Retrieved from https://www.accessengineeringlibrary.com/content/book/9780071392310.
Womack, J. P., & Jones, D. T. (2000). Lean Thinking. Free Press.
Nedzinskas, Š. (2013). Dynamic capabilities and organizational inertia interaction in volatile environment. (Doctoral Dissertation). University of Management and Economics, Vilnius, Lithuania. Retrieved from http://archive.ism.lt/bitstream/handle/1/301/ETD2013-44_%C5%A0ar%C5%ABnas%20Nedzinskas.pdf?sequence=1.
Thoren, P. M. (2017). Agile People: A Radical Approach for HR & Managers (That Leads to Motivated Employees). Lioncrest Publishing.
Kelly Swingler, K. (2017). Agile Human Resources. Business Expert Press.
Jeff Gothelf, G., & Seiden, J. (2017). Sense and Respond. Harvard Business Review Press.
Gibson, A. (2021). Agile Workforce Planning. Kogan Page.
Bankston, A. (2018). HR in Agile Organization. Lulu.com
Trost, A. (2019). Human Resources Strategies: Balancing Stability. Springer.
Jaramillo, S., & Richardson, T. (2016). Agile Engagement. Wiley.
Younger, J., & Smallwood, N. (2016). Agile Talent: How to Source and Manage Outside Experts. Harvard Business Review Press.
Schmidt, L. (2021). Redefining HR: Transforming People Teams to Drive Business Performance. Kogan Page.
Denning, S. (2018). The Age of Agile. AMACOM.
Winter, R. (2015). Agile Performance Improvement. Apress Berkeley. doi: https://doi.org/10.1007/978-1-4842-0892-2.
Moreira, M. E. (2017). The Agile Enterprise: Building and Running Agile Organizations. Apress Berkeley. doi: https://doi.org/10.1007/978-1-4842-2391-8.