ОСОБЛИВОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ В УМОВАХ ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ

  • Наталія Войтович Львівський національний університет ветеринарної медицини та біотехнологій імені С.З. Гжицького, вул. Пекарська, 50, Львів, 79010, Україна https://orcid.org/0000-0002-5160-9428
  • Оксана Терещук Львівський національний університет ветеринарної медицини та біотехнологій імені С.З. Гжицького, вул. Пекарська, 50, Львів, 79010, Україна
Ключові слова: маркетингова стратегія, споживачі, цифрова трансформація

Анотація

Розвиток економіки, який ми зараз спостерігаємо, зумовлений багатьма факторами. Серед них важливу роль відіграє цифрова трансформація економіки, підприємств та суспільного життя. Після трьох послідовних промислових революцій ми вступили в епоху, відому як четверта промислова революція, яка базується на нових інформаційних технологіях на основі великих даних, Інтернету речей та штучного інтелекту. Ці нові технології відкривають перед підприємствами величезні можливості щодо підвищення продуктивності, конкурентоспроможності, а також створення та отримання додаткової вартості. Реалізація штучного інтелекту для машин і пристроїв і, перш за все, нові покоління розумних роботів, створюють основу для розвитку інтелектуального потенціалу. Підприємства повинні адаптуватися до нової ситуації шляхом впровадження інноваційних бізнес-стратегій. У статті розглянуто маркетингові стратегії компанії “Nestle” та її філії ТОВ “Рівненська продуктова компанія” в умовах цифрової трансформації. Проведено аналіз маркетингової діяльності компанії “Nestle”, а саме її філії ТОВ “Рівненська продуктова компанія”. Загалом компанія успішно зарекомендувала себе на світових ринках, створивши особливий бренд продукту і має понад 2000 брендів. Її місія – покращити якість життя та зробити вагомий внесок у здорове майбутнє. Метою нашого дослідження було обґрунтувати особливості маркетингової стратегії “Nestle” в умовах цифрової трансформації, завдяки чому компанія стала найнадійнішим ім’ям з високоякісними продуктами. Інтернет, спрямований на просування продуктів, є одним із ключових показників конкурентоспроможності компанії. Розглянуто маркетингові стратегії, які реалізовує компанія “Nestle”. Більшість маркетингових стратегій передбачають використання перевірених маркетингових тактик для залучення клієнтів. Наведено основні кроки, які допоможуть розробити власну успішну маркетингову стратегію використовуючи цифрові технології. Сформовано рекомендації щодо впровадження маркетингових заходів для реалізації маркетингової стратегії компанії “Nestle” в умовах цифрової трансформації.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Біографії авторів

Наталія Войтович, Львівський національний університет ветеринарної медицини та біотехнологій імені С.З. Гжицького, вул. Пекарська, 50, Львів, 79010, Україна

кандидат економічних наук, доцент

Оксана Терещук, Львівський національний університет ветеринарної медицини та біотехнологій імені С.З. Гжицького, вул. Пекарська, 50, Львів, 79010, Україна

магістр 2-го курсу, факультет економіки та менеджменту, спеціальність “Маркетинг”

Посилання

Gritsenko, O. A. (2018). Digital economics: modern challenges for economists and jurists. Economic theory and law, 2(33), 77-90. doi: https://doi.org/10.31359/2411-5584-2018-33-2-77. (in Ukrainian)

Kirzhetskaya, M., & Kirzhetsky, Y. (2020). Features of the digital strategy of the enterprise depending on the size of the business. Galician economik journal, 5(66), 7-15. (in Ukrainian)

Abugre, J. B., & Anlesinya, A. (2020). Corporate social responsibility strategy and economic business value of multinational companies in emerging economies: The mediating role of corporate reputation. Business Strategy and Development, 3(1), 4-15. doi: https://doi.org/10.1002/BSD2.70.

Bharadwaj, A., El Sawy, O. A., Pavlou, P. A., & Venkatraman, N. (2013). Digital business strategy: Toward a next generation of insights. MIS Quarterl, 37(2), 471-482. doi: https://doi.org/10.25300/MISQ/2013/37:2.3.

Carr, A. S., Kaynak, H., & Muthusamy, S. (2008). The cross-functional coordination between operations, marketing, purchasing and engineering and the impact on performance. Manufacturing Technology and Management, 13(1), 55-77.

Cravens, D., & Piercy, N. F. (2009). Strategic marketing. [9th ed.]. USA: McGraw-Hill Companies.

Doyle, P., & Stern, P. (2006). Marketing Management and Strategy. 4th edition. Harlow, United Kingdom: Pearson.

Ibrahim, E. B., & Harrison, T. (2019). The impact of internal, external, and competitor factors on marketing strategy performance. Journal of Strategic Marketing, 28(7), 639-658. doi: https://doi.org/10.1080/0965254X.2019.1609571.

Ismail, M. H., Khater, M., & Zaki, M. (2018). Digital Business Transformation and Strategy: What Do We Know So Far? University of Cambridge.

Matt, C., Hess, T. & Benlian, A. (2014). Digital Transformation Strategies. Business & Information Systems Engineering, 57(5), 339-343. doi: https://doi.org/10.1007/s12599-015-0401-5.

Morgan, N. A, Whitler, K. A, & Feng, H et al. (2019). Research in marketing strategy. Journal of the Academy of Marketing Science, 47(1), 4-29. doi: https://doi.org/10.1007/s11747-018-0598-1.

Morgan, N. A., Whitler, K. A., Feng, H., & Chari, S. (2018). Research in marketing strategy. Journal of the Academy of Marketing Science. Retrieved from: https://fardapaper.ir/mohavaha/uploads/2020/09/ Fardapaper-Research-in-marketing-strategy.pdf.

Hossain, R. M. (2020). Analysis of Marketing Strategy and Quality Policy of Nestlé. International Journal of Scientific Research and Engineering Development, 3(2), 1145-1152.

Ringel, M., Zablit, H., Manly, J., & Grassl, F. (2018). How Digital Transforms Innovation Strategy. Retrieved from: https://www.bcg.com/publications/2018/most-innovative-companies-2018-how-digital-transformsstrategy.aspx.

Rozanski, J., & Voytovych, N. (2019). Transfer technologii w procesach innowacyjnych przedsiębiorstwa. Publishing House of the University of Lodz.

Singh, A., & Hess, T. (2017). How Chief Digital Officers Promote the Digital Transformation of their Companies. MIS Quarterly Executive, 31-44. doi: https://doi.org/10.4324/9780429286797-9.

Varadarajan, R. (2010). Strategic marketing and marketing strategy: domain, definition, fundamental issues and foundational premises. Journal of the Academy of Marketing Science, 38(2), 119-140. doi: https://doi.org/10.1007/S11747-009-0176-7.

Weinstein, A. (2020). Houdini’s magical marketing strategies. Journal of Strategic Marketing. Retrieved from: https://www.tandfonline.com/doi/full/10.1080/0965254X.2020.1825985.

Whalley, A. (2010). Strategic Marketing. Andrew Whalley & Ventus Publishing ApS.

Zinkhan, G. M., & Pereira, A. (1994). Review: An overview of marketing strategy and planning. International Journal of Research in Marketing, 11(3), 185-218. doi: https://doi.org/10.1016/0167-8116(94)90001-9.

Опубліковано
2021-12-31
Як цитувати
Войтович, Н., & Терещук, О. (2021). ОСОБЛИВОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ В УМОВАХ ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ. Соціальна економіка, (62), 122-129. https://doi.org/10.26565/2524-2547-2021-62-11
Розділ
СТУДЕНТСЬКІ ДОСЛІДЖЕННЯ