РОЗВИТОК СОЦІАЛЬНОГО КАПІТАЛУ В КОНТЕКСТІ СТАНОВЛЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНОГО СУСПІЛЬСТВА

Ключові слова: соціальний капітал, соціальні структури, мережеве суспільство, інтернет, соціальні мережі, управління взаємодії з клієнтами, комунікація

Анотація

Стрімкий розвиток інформаційного суспільства вимагає загальної комп’ютеризації та налагодження інформаційно-телекомунікаційних технологій майже в усі сфери нашого сьогодення. У боротьбі конкурентоспроможності та продуктивності на перший план виходить інформація, знання та вміння управляти інформацією в сучасному світі. Соціальні мережі, соціальна взаємодія між людьми є одним із компонентів соціальної економіки, який розкривається і подалі досліджується в соціальному капіталі, що є не тільки засобом спілкування та комунікацій, але і механізмом створення та конструювання соціального простору, маючи необмежені функції та перспективи. В епоху глобалізму, коли традиційні методи виробництва, обміну та споживання канули у літа ми стаємо свідками нових методів прийняття рішень, спостерігаючи перетворення самої людини. Сьогодні майже не має людини, яка б не мала зв’язок з рідними, знайомим, групами за інтересами, і невід’ємною частиною взаємовідносин є спілкування з бізнесом. Поступово ми самі передаємо безліч особистої інформації, яка аналізується, обробляється та потім використовується, приводячи у дію одне з основних напрямків розвитку сучасного бізнесу ‒ це взаємини та взаємовідносини з клієнтом, залучення нових та зацікавленість постійних, вже існуючих споживачів.

Ми спостерігаємо історичний момент швидкого зростання інформаційних технологій та інформаційної безпеки, особливо у розвинутих країнах з високим рівнем життя, і саме сфера інформаційного розвитку найближчим часом буде визначати політичний напрямок та економічну роль країни у світі. Інтернет заходить у кожну домівку і домогосподарство, все більш стає господарем сьогодення та основним генератором світових безмежних платформ, направляє та дає орієнтири людям, соціальним групам, підприємствам, організаціям, владі. Активізація технологічних платформ несе у собі не тільки забезпечення зв’язку всіх членів суспільства до інформаційних ресурсів, але і спонукає до активної участі в обмінах, взаємодіях та розвитку інформаційних технологій, що сприяє до реалізації самовираження, обміну досвідом, вдосконалення своїх вмінь та навичок, особистому вдосконаленню тощо.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Посилання

Hajiyev, J. (2019). Institutionalization of media communications in social policy representation. Humanities and Social Sciences Reviews, 7(6), 834–840. doi:10.18510/hssr.2019.76126.

Putham, R. D., Leonard, R., & Nanette, R. J. (2001). Making Democracy Work: Civic Traditions in Modern Italy. K.: Osnovy. Pp. 266-271. (in Ukrainian)

Zeng, F., Tao, R., Yang, Y., & Xie, T. (2017). How social communications influence advertising perception and response in online communities? Frontiers in Psychology, 8(AUG). doi:10.3389/fpsyg.2017.01349.

Gonzalez-Brambila, C. N. (2014). Social capital in academia. Scientometrics, 101(3), 1609-1625. doi:10.1007/s11192-014-1424-2.

Hurochkina, V. V. (2020). Digital transformation of the business model of industrial enterprises. Podilsky Scientific Herald, 1(13), 28-35. Retrieved from http://pnv.in.ua/images/Magazine/1_2020.pdf#page=28. (in Ukrainian)

Hurochkina, V. V., Kravchenko, L. V., & Hnatiuk, S. S. (2018). Digitalization of modern socioeconomic space: bots and clouds. Bulletin of Khmelnitsky National University. Economic sciences, 6(2), 35-39. doi:10.31891/2307-5740-2018-264-6(2)-62-67. (in Ukrainian)

Kalach, G. M. (2018). Digital transformation of the stock market. Scientific Bulletin of Uzhhorod University. Series "Economics", 2(52), 171-178. doi:10.24144/2409-6857.2018.2(52).171-177. (in Ukrainian)

Neves, J. M. (2013). Speech to the Pentagon. Retrieved from https://www.flickr.com/photos/secdef/8597614101/sizes/o/in/photostream/.

Burdieu, P. (1985) Forms of Capital. Handbook of Theories and researches for sociology of education. N. Р. Pp. 16-29.

Castels, M. (2004). Galaxy Internet: Razmyshlenia ob Internete, business and obschestva. Transfer from English A. Matveeva. Pod ed. V. Kharitonova. Ekaterinburg: UFactoria. (in Russian)

Brun, O. E. (2011). Development of social network theory. MGIMO Review of International Relations, 1(16), 236−241. (in Russian)

Nazarchuk, A. V. (2008) Network society and his philosophical understanding. Philosophy Issues, 7, 61−75. (in Ukrainian)

Ivashniov, V. (2012). Use of social services and social networks in education. Scientific notes [Nizhyn State University named after Nikolai Gogol]. Ser. Psychology and Pedagogical Sciences, 2, 15-17. Retrieved from http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzspp_2012_2_5. (in Ukrainian)

Emelin, V. (2018). Global Network and Cyberculture. Risom and the Internet. Retrieved from http://emeline.narod.ru/rhisome.htm. (in Ukrainian)

Lobovikova, O. O., & Melnikov, A. S. (2011). Social networks as a phenomenon of information society. Bulletin of Lviv University. Sociological series, 5, 154-160. (in Ukrainian)

Allen, R. (2017). What happens on the Internet in 60 seconds? Retrieved from http://www.smartinsights.com/internet. (in Ukrainian)

Facebook. (2018). The fourth quarter and full year of 2017 are the results of the conference call. Retrieved from https://s21.q4cdn.com/399680738/files/doc_financials/2017/q4/q4-17-Earnings-call-transcript.pdf. (in Ukrainian)

Brynker, S. (2018). Supergraphic landscape of marketing technology. Retrieved from https://chiefmartec.com/2018/04 / marketing-technologist-landscape-supergraphy-2018/.

Leshchenko, A. M. (2011). Social networks as a mechanism for the construction of communication in modern society: autoref. Dis. on the science. Sciences: Special. 09.00.11 "Social Philosophy". Piatigorsk. Retrieved from http://www.dissercat.com/content/sotsialnye-seti-kak-mekhanizm-konstruirovaniya-kommunikatsii-vsovremennom-obshchestve. (in Russian)

Ortega-i-Gasset, H. (2000). Vosstanye mass. Yzbrannye trudy. M.: All peace. (in Russian)

Jaspers, K. (2012). Filosofija. Kniga 1. Filosofskoe orientirovanie v mire; Kniga 2. Prosvetlenie jekzistencii ; Filosofija. Kniga 3. Metafizika / Translated from German by Sudakova, A. K. M.: Kanon+ROOI «Reabilitacija». (in Russian)

Fukuyama, F. (2004). Trust, social virtues and the path to prosperity. Translated from eng. M. OOO «Izdatel'stvo AST» ZAO NPN «Ermak». (in Russian)

Shchokina, E., Tsaryuck, J., & Denisova, E. (2019). Effective social communications. Pryazovskyi Economic Herald, 6(17), 251-256. doi:10.32840/2522-4263/2019-6-46. (in Ukrainian)

Опубліковано
2020-12-29
Як цитувати
Riabinina, N. (2020). РОЗВИТОК СОЦІАЛЬНОГО КАПІТАЛУ В КОНТЕКСТІ СТАНОВЛЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНОГО СУСПІЛЬСТВА. Соціальна економіка, 1(60), 29-37. https://doi.org/10.26565/2524-2547-2020-60-03
Розділ
ЕКОНОМІКА