Ігрова творчість як спосіб соціалізації та простір соціокультурної взаємодії дорослих та підлітків
Ключові слова:
соціалізація особистості, соціалізація підлітків, ігрова творчість підлітків, ігрові засоби соціалізації підлітків
Анотація
У статті аналізується проблема соціалізації підлітків як найбільш важливого та одночасно найскладнішого етапу у розвитку особистості. Розглядаються ігрові способи соціалізації підлітків, які виявилися ефективними на різних етапах історичного розвитку, як можливість здійснення соціокультурної взаємодії між дорослими та підлітками,. Визначається, що підліткова рольова гра є як психологічною особливістю даного віку, так і одним з найважливіших засобів соціалізації та самовизначення в культурі. Ігрова творчість підлітків виявляється у своєму існуванні і здійсненні настільки тісно пов’язаної з соціокультурними реаліями соціуму, що стає фактором, який активно впливає на кардинальні зміни цих реалій.Завантаження
##plugins.generic.usageStats.noStats##
Посилання
1.Майерс Д. Социальнаяпсихология / Д. Майерс. - СПб.: Питер.- 2003. – 548 с.
2.Максименко С.Д. Загальна психологія / С.Д. Максименко – К.: «Центр учбової літератури». - 2008. – 589 с.
3.Почебут Л. Г.Социальнаяпсихология /Л. Г. Почебут, И. А. Мейжис. – СПб.: Питер. –2010. – 507 с.
4.Рибалко В.В., Максименко С.Д. Генетико-психологічна теорія народження, зростання та існування особистості /В. В. Рибалко, С. Д. Максименко// Практична психологія та соціальна робота.
- 2009. - №3. – с. 45-49.
5.Хейзинга Й. Homoludens. В тенизавтрашнего дня / Й. Хейзинга – М.: «Прогресс», «Прогресс-Академия», 1992 – 464с.
6.Эльконин Д. Б. Психология игры / Д.Б. Эльконин. – М.: Педагогика, 1978. – 304с.
7.ЭриксонЭ. Детствоиобщество / Э. Эриксон – СПб.: Ленато АСТФонд «Университетская книга». - 1996 – 592 с.
8.TallmanI., Marotz-BadenR., PindasP. Adolescentsocializationincross-culturalperspective (planningforsocialchange) – New-York, London: Academic press, 1983 – 325 p.
2.Максименко С.Д. Загальна психологія / С.Д. Максименко – К.: «Центр учбової літератури». - 2008. – 589 с.
3.Почебут Л. Г.Социальнаяпсихология /Л. Г. Почебут, И. А. Мейжис. – СПб.: Питер. –2010. – 507 с.
4.Рибалко В.В., Максименко С.Д. Генетико-психологічна теорія народження, зростання та існування особистості /В. В. Рибалко, С. Д. Максименко// Практична психологія та соціальна робота.
- 2009. - №3. – с. 45-49.
5.Хейзинга Й. Homoludens. В тенизавтрашнего дня / Й. Хейзинга – М.: «Прогресс», «Прогресс-Академия», 1992 – 464с.
6.Эльконин Д. Б. Психология игры / Д.Б. Эльконин. – М.: Педагогика, 1978. – 304с.
7.ЭриксонЭ. Детствоиобщество / Э. Эриксон – СПб.: Ленато АСТФонд «Университетская книга». - 1996 – 592 с.
8.TallmanI., Marotz-BadenR., PindasP. Adolescentsocializationincross-culturalperspective (planningforsocialchange) – New-York, London: Academic press, 1983 – 325 p.
Опубліковано
2017-03-22
Цитовано
Як цитувати
Казарова, Г. М. (2017). Ігрова творчість як спосіб соціалізації та простір соціокультурної взаємодії дорослих та підлітків. Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія «Психологія», (61), 60-63. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/psychology/article/view/8218