Психологічні особливості особистості старшокласників з суб’єктивно різними рівнями академічної доброчесності

  • Світлана Германівна Яновська
  • Римма Леонардівна Туренко
  • Юлія Олександрівна Шаповал
Ключові слова: академічна доброчесність, особистість старшокласника, суб’єктивна оцінка, самооцінка, мотивація досягнення, мотивація уникнення невдач

Анотація

В статті визначено психологічні особливості особистості старшокласників з суб’єктивно різнимирівнямиакадемічноїдоброчесності. Показано, щооцінкапоняття «академічноїдоброчесності» пов’язана з суб’єктивним рівнем академічної доброчесності старшокласників. Учні з високим та середнім рівнями власної доброчесності позитивно оцінюють поняття «академічної доброчесності» і вважають, що воно притаманно їх оточенню. Показано, що висока оцінка суб’єктивної академічної доброчесності пов’язана з високим рівнем мотивації досягнення старшокласників та її перевищенням над мотивацією уникнення невдач,сприяє зниженню проявів нечесної поведінки в навчанні

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Посилання

1. Бухарестська декларація з етичних цінностей та принципів вищої освіти в європейському регіоні [Текст]. - Режим доступу: www.sde.ru/files/t/pdf/2.pdf

2. Мельниченко А.А. Прояви академічної нечесності [Текст] / А.А. Мельниченко //Академічна чесність як основа сталого розвитку університету. – Київ, 2016. – С. 9-36. Режим доступу: http://www.
edupolicy.org.ua/_dx/assets/images/Kniga160514

3. Практикум по экспериментальной психологии. «Психофизика»: Учебно-методические рекомендации // С.Г.Яновская. – Харьков, Изд-во ХНУ им. В.Н. Каразина, 2000. – 60с.

4. Проект Закону про освіту № 3491-д від 04.04.2016р. [Текст] : офіційний веб-портал ВРУ / Верховна Рада України, 2016. - Режим доступу: http://w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb2/webproc4_1?pf3511=58639

5. Ромакін В.В. Мотивації, переконання та поведінка українських і американських студентів бакалаврату щодо норм академічної культури [Текст] / В.В. Ромакін // Наукові праці [Чорноморського державного університету іменіПетра Могили комплексу «Києво-Могилянська академія»].Сер. : Педагогіка. - 2010. - Т. 136, Вип. 123. - С. 34-41. - Режим доступу:http://nbuv.gov.ua/UJRN/ Npchduped_2010_136_123_8

6. Фініков Т.В. Академічна доброчесність: глобальний контекст та національна потреба [Текст] /Т.В. Фініков // Академічна чесність як основа сталого розвитку університету. – Київ, 2016. – С. 9-36. -
Режим доступу :http://www.edupolicy.org.ua/_dx/ assets/images/Kniga160514_web.pdf
Опубліковано
2017-03-22
Цитовано
Як цитувати
Яновська, С. Г., Туренко, Р. Л., & Шаповал, Ю. О. (2017). Психологічні особливості особистості старшокласників з суб’єктивно різними рівнями академічної доброчесності. Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія Психологія, (61), 33-38. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/psychology/article/view/8208

Найбільш популярні статті цього автора (авторів)