Особливості уявлення молодших школярів про бідну та багату людину
Ключові слова:
уявлення, молодші школярі, бідна людина, багата людина, казкові персонажі
Анотація
У статті досліджено психологічні особливості уявлення молодших школярів про бідну та багату людину. Показано, що в молодшому шкільному віці діти визначають межі, ознаки бідності та багатства, якості особистості бідних та багатих, характер їхніх взаємовідносин з оточуючими, їх соціальну значущість. Уявлення про бідних та багатих пов’язані як з образами бідного та багатого казкового персонажу, так і з образами реальних людей, які формуються у процесі взаємодії з батьками, однолітками та іншими людьми.Завантаження
##plugins.generic.usageStats.noStats##
Посилання
1.Alekseenkova E. G. Zavisimost’ emotional’nogo otnoshenija doshkol’nikov k personazham skazki i ee kompozicii / E. G. Alekseenkova, V. N. Andreeva / P.: Aspekt-Press, - 2006. // Voprosy psihologii №6. - S. 39- 47.
2.Dittmar H. Jekonomicheskie predstavlenija podrostkov / H. Dittmar // Inostrannaja psihologija - 1997. - №9. - S.25-36.
3.Drobysheva T. V. Jekonomicheskaja socializacija lichnosti. Cennostnyj podhod/ T. V. Drobysheva/. – M., Izd-vo. Instituta psihologii RAN. – 2013. – 320 s.
4.Zhuravlev A. L. Predstavlenija mladshih shkol’nikov o bednyh i bogatyh: metodologija issledovanija/ A. L. Zhuravlev, T. V. Drobysheva // Vestnik prakticheskoj psihologii obrazovanija. 2009. № 2. S. 33–39.
5.Zhuravlev A. L. Predstavlenija o bednom i bogatom cheloveke kak fenomen jekonomicheskogo soznanija formirujushhejsja lichnosti / A. L. Zhuravlev, T. V. Drobysheva // Psihologicheskij zhurnal. - 2011. - Tom 32, № 5. - S. 46-68.
6.Mudrik A. V. Socializacija cheloveka/ A. V. Mudrik. / – M.: Izdatel’skij centr „Akademija”, - 2004. s.31-43.
7.Ujebli P. Ponimanie det’mi jekonomicheskih javlenij / P. Ujebli / -M.: Izd-vo „Institut psihologii RAN”, -2005 –S.146-180.
8.Fen’ko A. B. Ljudi i den’gi: Ocherki psihologii potreblenija/ A. B. Fen’ko / -M.: „Klass”, 2005. –S.416.
9.Hashhenko V. A. Predstavlenija o bednom i bogatom v razlichnyh social’no-jekonomicheskih gruppah / V. A. Hashhenko, E. S. Shibanova / Sovremennaja psihologija: sostojanie i perspektivy issledovanija. - M.: Izd-vo „Institut psihologii RAN”, 2002. - Ch. 2. S. 332–346.
10. Hashhenko V. A. Social’no-psihologicheskie determinanty jekonomicheskoj identichnosti lichnosti/ V. A. Hashhenko // Problemy jekonomicheskoj psihologii. – M.: Izd-vo „Institut psihologii RAN”, - 2005. T.2. - S. 513- 556.
11. Shhedrina E. V. Issledovanie jekonomicheskih predstavlenij u detej/ E. V. Shhedrina // M.: Voprosy psihologii, №2 - 1991. – S.157-164.
12. Ianovs’ka S. G. Bat’kіvs›ke naputtja jak chinnik ekonomіchnoї socіalіzacії pіdlіtkіv/ S. G. Janovs›ka, R. L. Turenko // Vіsnik Harkіvs›kogo nacіonal›nogo unіversitetu іmenі V.N.Karazіna - №857 – 2009. s.250-257.
2.Dittmar H. Jekonomicheskie predstavlenija podrostkov / H. Dittmar // Inostrannaja psihologija - 1997. - №9. - S.25-36.
3.Drobysheva T. V. Jekonomicheskaja socializacija lichnosti. Cennostnyj podhod/ T. V. Drobysheva/. – M., Izd-vo. Instituta psihologii RAN. – 2013. – 320 s.
4.Zhuravlev A. L. Predstavlenija mladshih shkol’nikov o bednyh i bogatyh: metodologija issledovanija/ A. L. Zhuravlev, T. V. Drobysheva // Vestnik prakticheskoj psihologii obrazovanija. 2009. № 2. S. 33–39.
5.Zhuravlev A. L. Predstavlenija o bednom i bogatom cheloveke kak fenomen jekonomicheskogo soznanija formirujushhejsja lichnosti / A. L. Zhuravlev, T. V. Drobysheva // Psihologicheskij zhurnal. - 2011. - Tom 32, № 5. - S. 46-68.
6.Mudrik A. V. Socializacija cheloveka/ A. V. Mudrik. / – M.: Izdatel’skij centr „Akademija”, - 2004. s.31-43.
7.Ujebli P. Ponimanie det’mi jekonomicheskih javlenij / P. Ujebli / -M.: Izd-vo „Institut psihologii RAN”, -2005 –S.146-180.
8.Fen’ko A. B. Ljudi i den’gi: Ocherki psihologii potreblenija/ A. B. Fen’ko / -M.: „Klass”, 2005. –S.416.
9.Hashhenko V. A. Predstavlenija o bednom i bogatom v razlichnyh social’no-jekonomicheskih gruppah / V. A. Hashhenko, E. S. Shibanova / Sovremennaja psihologija: sostojanie i perspektivy issledovanija. - M.: Izd-vo „Institut psihologii RAN”, 2002. - Ch. 2. S. 332–346.
10. Hashhenko V. A. Social’no-psihologicheskie determinanty jekonomicheskoj identichnosti lichnosti/ V. A. Hashhenko // Problemy jekonomicheskoj psihologii. – M.: Izd-vo „Institut psihologii RAN”, - 2005. T.2. - S. 513- 556.
11. Shhedrina E. V. Issledovanie jekonomicheskih predstavlenij u detej/ E. V. Shhedrina // M.: Voprosy psihologii, №2 - 1991. – S.157-164.
12. Ianovs’ka S. G. Bat’kіvs›ke naputtja jak chinnik ekonomіchnoї socіalіzacії pіdlіtkіv/ S. G. Janovs›ka, R. L. Turenko // Vіsnik Harkіvs›kogo nacіonal›nogo unіversitetu іmenі V.N.Karazіna - №857 – 2009. s.250-257.
Опубліковано
2016-12-19
Цитовано
Як цитувати
Ianovska, S., Turenko, R., Samokhin, O., & Ziarmand, A. (2016). Особливості уявлення молодших школярів про бідну та багату людину. Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія «Психологія», (60), 35-39. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/psychology/article/view/7599