Комплексний соціально-психологічний тренінг як чинник успішної самоактуалізації студентів
Ключові слова:
самоактуалізація, соціально-психологічний тренінг,
Анотація
В статті розглядаються питання можливості впливу на процес самоактуалізації студентів в період навчання у вищому навчальному закладі. Автори пропонують застосування соціальнопсихологічного тренінгу, як засобу стимуляції процесу самоактуалізації студентів. Розглядається вплив психологічного тренінгу на самоактуалізацію. Пропонується організація навчально-виховного процесу таким чином, щоб він міг сприяти самоактуалізації і саморозвитку кожного студента.
Завантаження
##plugins.generic.usageStats.noStats##
Посилання
Абульханова-Славская К.А. Стратегии жизни / К.А. Абульханова-Славская. – М.: Мысль, 1991. – 298 с.
Маслоу А. Мотивация и личность / А.Маслоу. – СПб.: Питер, 2011, 352 с.
Роджерс К. Клиент-центрированная терапия. Теория, современная практика и применение / К. Роджерс. – М.: ЭКСМО-Пресс, 2002. – 512 с.
Рубинштейн С.Л. Основы общей психологии / С.Л. Рубинштейн – СПб.: Питер, 2001. – 720 с.
Фромм Э. Бегство от свободы / Э. Фромм. – М.: АСТ, 2015. – 288 с.
Юнг К.Г. Тэвистокские лекции. Аналитическая психология: ее теория и практика / К.Г. Юнг. – М.: АСТ, 2009. – 252 с.
Abulhanova-Slavskaya K.A. Strategii zhizni / K.A. Abulhanova-Slavskaya. – M.: Myisl, 1991. – 298 s.
Maslou A. Motivatsiya i lichnost / A.Maslou. – SPb.: Piter, 2011, 352 s.
Rodzhers K. Klient-tsentrirovannaya terapiya. Teoriya, sovremennaya praktika i primenenie / K. Rodzhers. – M.: EKSMO-Press, 2002. – 512 s.
Rubinshteyn S.L. Osnovyi obschey psihologii / S.L. Rubinshteyn – SPb.: Piter, 2001. – 720 s.
5. Fromm E. Begstvo ot svobodyi / E. Fromm. – M.: AST, 2015. – 288 s.
Yung K.G. Tevistokskie lektsii. Analiticheskaya psihologiya: ee teoriya i praktika / K.G. Yung. – M.: AST, 2009. – 252 s.
Маслоу А. Мотивация и личность / А.Маслоу. – СПб.: Питер, 2011, 352 с.
Роджерс К. Клиент-центрированная терапия. Теория, современная практика и применение / К. Роджерс. – М.: ЭКСМО-Пресс, 2002. – 512 с.
Рубинштейн С.Л. Основы общей психологии / С.Л. Рубинштейн – СПб.: Питер, 2001. – 720 с.
Фромм Э. Бегство от свободы / Э. Фромм. – М.: АСТ, 2015. – 288 с.
Юнг К.Г. Тэвистокские лекции. Аналитическая психология: ее теория и практика / К.Г. Юнг. – М.: АСТ, 2009. – 252 с.
Abulhanova-Slavskaya K.A. Strategii zhizni / K.A. Abulhanova-Slavskaya. – M.: Myisl, 1991. – 298 s.
Maslou A. Motivatsiya i lichnost / A.Maslou. – SPb.: Piter, 2011, 352 s.
Rodzhers K. Klient-tsentrirovannaya terapiya. Teoriya, sovremennaya praktika i primenenie / K. Rodzhers. – M.: EKSMO-Press, 2002. – 512 s.
Rubinshteyn S.L. Osnovyi obschey psihologii / S.L. Rubinshteyn – SPb.: Piter, 2001. – 720 s.
5. Fromm E. Begstvo ot svobodyi / E. Fromm. – M.: AST, 2015. – 288 s.
Yung K.G. Tevistokskie lektsii. Analiticheskaya psihologiya: ee teoriya i praktika / K.G. Yung. – M.: AST, 2009. – 252 s.
Опубліковано
2016-06-16
Цитовано
Як цитувати
Церковна, М. В., & Церковний, А. О. (2016). Комплексний соціально-психологічний тренінг як чинник успішної самоактуалізації студентів. Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія «Психологія», (59), 46-49. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/psychology/article/view/6035