Емоційний компонент кар’єрної спрямованості студентів технічних ВНЗ

  • І. Є.  Штученко

Анотація

В цій статті розглянуто основні підходи у вітчизняній та зарубіжній літературі, пов’язані з проблемою психологічної детермінації формування кар’єрної спрямованості. Наведено результати дослідження емоційного сприйняття професійних понять у студентів технічних ВНЗ у період навчання. Виявлено особливості емоційного сприйняття важливих соціальних понять у групах досліджуваних з різною кар’єрною спрямованістю, а також зв’язок між емоційним сприйняттям даних понять і кар’єрною спрямованістю.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##
Цитовано
Як цитувати
Штученко, І. Є. (1). Емоційний компонент кар’єрної спрямованості студентів технічних ВНЗ. Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія «Психологія», (58), 122-127. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/psychology/article/view/5448