Зв’язок результатів психодіагностики за проективною психодіагностичною методикою «динамічний емоційно-мотиваційний патерн» з іншими психодіагностичними методиками

  • Олександр Анатолійович Пушкін

Анотація

В даній статті надається попередня оцінка валідності та надійності проективної психодіагностичної
методики “Динамічний Емоційно-Мотиваційний Патерн”. З метою визначення валідності надаються та аналізуються статистичні дані – коефіцієнти кореляції – досліджень рівнів тривожності, фрустрації потреб та самооцінки особистості досліджуваних осіб, отриманих за допомогою методик: Динамічний Емоційно-Мотиваційний Патерн, Восьмикольоровий тест Люшера, Методики діагностики самооцінки Ч. Спілбергера – Ю. Ханіна та “Особистісний Диференціал”. Також надаються дані щодо тест-ретестової надійності методики Динамічний Емоційно-Мотиваційний Патерн.
Ключові слова емоції, мотивація, тривожність, рівень фрустрації, самооцінка, тест особистості, проективний тест, валідність, надійність.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##
Опубліковано
2015-04-22
Цитовано
Як цитувати
Пушкін, О. А. (2015). Зв’язок результатів психодіагностики за проективною психодіагностичною методикою «динамічний емоційно-мотиваційний патерн» з іншими психодіагностичними методиками. Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія «Психологія», (1121). вилучено із https://periodicals.karazin.ua/psychology/article/view/1740