Психологічний аналіз методик проектування та організації простору ігрової творчості підлітків

  • Ганна Миколаївна Казарова Харківський торговельно-економічний інститут КНТЕУ, м. Харків, пров. О.Яроша, 8, 61045 https://orcid.org/0000-0001-8972-3632
Ключові слова: ігрова творчість підлітків, соціалізація підлітків, ситуаційно-рольова гра, Школа діалогу культур, самодіяльна гра підлітків

Анотація

У статті розглядається проблема ігрової творчості підлітків і ставлення до цієї творчості дорослих, які працюють з підлітками, як один з найважливіших соціокультурних і психолого-педагогічних чинників соціалізації. Аналізуються методики Школи діалогу культур і ситуаційно-рольової гри як орієнтованих на підтримку підліткової ігрової творчості і питання, пов’язані з тією роллю, яку відіграє дорослий в проектуванні і організації ефективного комунікативного простору для створення самодіяльної рольової гри підлітками в умовах сучасних соціальних трансформацій.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Посилання

Kupriyanov B. V. Situatsionno-rolevaya igra kak sredstvo obschepedagogicheskoy podgotovki buduschego uchitelya [Tekst]: diss… kand. ped. nauk. / B. V. Kupriyanov. – Yaroslavl: YaGPU im. K. D. Ushinskogo, 1996. – 233s.

Kupriyanov B. V. Situatsionno-rolevaya igra kak sredstvo razvitiya u podrostkov sub’ektnosti vo vzaimodeystvii: Monografiya / B. V. Kupriyanov, O. V. Minovskaya, pod red. I. I. Frishman. – Kostroma: KGU im. N. A. Nekrasova, 2002. – 120 s.

Litovskiy V. F. Vchitel I uchen u ShkolI dIalogu kultur / V. F. Litovskiy // DIalogIchna vzaEmodIya u navchalno-vihovnomu protsesI zagalnoosvItnoYi shkoli. Kniga dlya vchitelya / Za red. G.O. Balla, O.V. Kirichuka, R.M. ShamelashvIlI. – K.: UnIversitet, 1997 – S. 88-123.

Romenets V. A. PsihologIya tvorchostI / V. A. Romenets – K.: LibId, 2001 – 287 s.

RosIychuk T. A. Gra yak dzherelo navchalnogo predmetu / T. A. RosIychuk // DIalog kultur I duhovniy rozvitok lyudini: Mat-li naukovo-praktichnoYi konferentsIYi (KiYiv, 24-26 sIchnya 1995 r.) – S. 112-115.

Shkola dialoga kultur. Osnovyi programmyi / Pod red. V.S. Biblera – Kemerovo: “ALEF” Gumanitarnyiy Tsentr, 1992 – 96 s.

Опубліковано
2019-07-18
Цитовано
Як цитувати
Казарова, Г. М. (2019). Психологічний аналіз методик проектування та організації простору ігрової творчості підлітків. Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія «Психологія», (66), 81-84. https://doi.org/10.26565/2225-7756-2019-66-11