Психологічний аналіз методик проектування та організації простору ігрової творчості підлітків
Анотація
У статті розглядається проблема ігрової творчості підлітків і ставлення до цієї творчості дорослих, які працюють з підлітками, як один з найважливіших соціокультурних і психолого-педагогічних чинників соціалізації. Аналізуються методики Школи діалогу культур і ситуаційно-рольової гри як орієнтованих на підтримку підліткової ігрової творчості і питання, пов’язані з тією роллю, яку відіграє дорослий в проектуванні і організації ефективного комунікативного простору для створення самодіяльної рольової гри підлітками в умовах сучасних соціальних трансформацій.
Завантаження
Посилання
Kupriyanov B. V. Situatsionno-rolevaya igra kak sredstvo obschepedagogicheskoy podgotovki buduschego uchitelya [Tekst]: diss… kand. ped. nauk. / B. V. Kupriyanov. – Yaroslavl: YaGPU im. K. D. Ushinskogo, 1996. – 233s.
Kupriyanov B. V. Situatsionno-rolevaya igra kak sredstvo razvitiya u podrostkov sub’ektnosti vo vzaimodeystvii: Monografiya / B. V. Kupriyanov, O. V. Minovskaya, pod red. I. I. Frishman. – Kostroma: KGU im. N. A. Nekrasova, 2002. – 120 s.
Litovskiy V. F. Vchitel I uchen u ShkolI dIalogu kultur / V. F. Litovskiy // DIalogIchna vzaEmodIya u navchalno-vihovnomu protsesI zagalnoosvItnoYi shkoli. Kniga dlya vchitelya / Za red. G.O. Balla, O.V. Kirichuka, R.M. ShamelashvIlI. – K.: UnIversitet, 1997 – S. 88-123.
Romenets V. A. PsihologIya tvorchostI / V. A. Romenets – K.: LibId, 2001 – 287 s.
RosIychuk T. A. Gra yak dzherelo navchalnogo predmetu / T. A. RosIychuk // DIalog kultur I duhovniy rozvitok lyudini: Mat-li naukovo-praktichnoYi konferentsIYi (KiYiv, 24-26 sIchnya 1995 r.) – S. 112-115.
Shkola dialoga kultur. Osnovyi programmyi / Pod red. V.S. Biblera – Kemerovo: “ALEF” Gumanitarnyiy Tsentr, 1992 – 96 s.