ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ЗМІСТУ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ З ДОДАТКОВОЇ СПЕЦІАЛІЗАЦІЇ „ВИХОВАТЕЛЬ ЛОГОПЕДИЧНИХ ГРУП” (НА ПРИКЛАДІ РОБОТИ ФАКУЛЬТЕТУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ГУМАНІТАРНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ АКАДЕМІЇ)
Ключові слова:
педагогічна практика, додаткова спеціалізація, вихователь логопедичних груп, діти-логопати.
Анотація
В статті розкриваються особливості організації та змісту педагогічної практики з додаткової спеціалізації „Вихователь логопедичних груп” на прикладі узагальненого досвіду роботи факультету дошкільної освіти Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії, визначаються позитивні тенденції її вдосконалення.
Завантаження
##plugins.generic.usageStats.noStats##
Посилання
1. Сипченко В.І. Педагогічна практика у початкових класах: Навчальний посібник / В.І. Сипченко. – Слов’янськ, 2008. – 107 с.
2. Фурман О.В. Педагогічна практика з додаткової спеціалізації. Методичні рекомендації / О.В. Фурман. – Хмельницький: В-во ХГПА, 2011. – 30 с.
2. Фурман О.В. Педагогічна практика з додаткової спеціалізації. Методичні рекомендації / О.В. Фурман. – Хмельницький: В-во ХГПА, 2011. – 30 с.
Опубліковано
2015-07-15
Цитовано
Як цитувати
Савіцька, Г. І. (2015). ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ЗМІСТУ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ З ДОДАТКОВОЇ СПЕЦІАЛІЗАЦІЇ „ВИХОВАТЕЛЬ ЛОГОПЕДИЧНИХ ГРУП” (НА ПРИКЛАДІ РОБОТИ ФАКУЛЬТЕТУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ГУМАНІТАРНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ АКАДЕМІЇ). Наукові записки кафедри педагогіки, 1(28), 188-194. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/3632
Розділ
Статті