Формування мотивації професійної самореалізації вчителів у системі методичної роботи

  • Т. В. Куценко
Ключові слова: самореалізація особистості, загальноосвітній навчальний заклад, методична робота вчителя, учні, групова форма роботи

Анотація

У статті теоретично обґрунтовано суть мотивації професійної самореалізації вчителів у системі методичної роботи, яка полягає в необхідності актуалізації внутрішнього потенціалу для здійснення педагогічної діяльності, формування професіоналізму особистості, а її результатом є позитивні зміни суб’єктів освітнього процесу. Доведено, що прагнення досягати успіху й запобігати невдачам є головним у формуванні мотивації професійної самореалізації вчителів. З’ясовано, що формування мотивації професійної самореалізації вчителів відбувається в системі методичної роботи.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Посилання

Ильин Е. П. Мотивация и мотивы / Е. П. Ильин. – СПб. : Питер, 2006. – 512 с. – (Серия «Мастера психологии»).

Методична робота з педкадрами / упоряд. Н. Мурашко. – К. : Ред. Газет з управління освітою, 2012. – 128 с. – (Бібліотека «Шкільного світу»).

Рибалко Л. С. Методолого-теоретичні засади професійно-педагогічної самореалізації майбутнього вчителя (акмеологічний аспект) : [монографія] / Л. С. Рибалко. – Запоріжжя :
ЗДМУ, 2007. – 442 с.

Фетишкин Н. П. Социально-психологическая диагностика развития личности и малых групп / Н. П. Фетишкин, В. В. Козлов, Г. М. Мануйлов. – М., Изд-во Института Психотерапии, 2002. – 490 с.
Опубліковано
2017-09-22
Як цитувати
Куценко, Т. (2017). Формування мотивації професійної самореалізації вчителів у системі методичної роботи. Наукові записки кафедри педагогіки, (39), 124-128. Retrieved із https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/9256
Номер
Розділ
Статті