РОЛЬ САМОВИХОВАННЯ ВЧИТЕЛЯ У ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ
Abstract
Зміни в парадигмі освіти сьогодні вимагають перегляду ролі й місця вчителя в навчально-виховному процесі. Для забезпечення реалізації цих вимог вчитель має володіти навичками професійного самовиховання, яке в контексті педагогічної діяльності виступає фактором формування професіоналізму та професійно-педагогічної культури.
Downloads
Download data is not yet available.
References
1. Державна програма «Вчитель».
2. Національна доктрина розвитку освіти.
3. Педагогическое образование и наука. Научно-методический журнал МАНПО под ред. Сластенина В.А. – М., № 12, – 2008.
4. Исаев И.Ф. Профессионально-педагогическая культура преподавателя. – М.: Изд. Центр «Академия», 2002. – 176 с.
5. Гриньова В.М. Формування педагогічної культури майбутнього вчителя: теоретичний та методичний аспекти: Автореф. дис. ... д-ра пед. наук:
13.00.04. – К., 2001. – 45 с.
2. Національна доктрина розвитку освіти.
3. Педагогическое образование и наука. Научно-методический журнал МАНПО под ред. Сластенина В.А. – М., № 12, – 2008.
4. Исаев И.Ф. Профессионально-педагогическая культура преподавателя. – М.: Изд. Центр «Академия», 2002. – 176 с.
5. Гриньова В.М. Формування педагогічної культури майбутнього вчителя: теоретичний та методичний аспекти: Автореф. дис. ... д-ра пед. наук:
13.00.04. – К., 2001. – 45 с.
Published
2015-09-04
Cited
How to Cite
Пилипенко, Є. О. (2015). РОЛЬ САМОВИХОВАННЯ ВЧИТЕЛЯ У ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ. Scientific Notes of the Pedagogical Department, (25), 112-117. Retrieved from https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/3848
Section
Статті