МОДЕЛЬ ЗАСТОСУВАННЯ ТЕХНОЛОГІЇ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ У ФАХОВІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПЕДАГОГІВ У ПЕДАГОГІЧНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ
Abstract
У статті описано модель застосування технології дистанційного навчання у фаховій підготовці майбутніх соціальних педагогів у педагогічному університеті. Розглянуто функції, засоби та методичні умови застосування технології дистанційного навчанняDownloads
Download data is not yet available.
References
1. Архангельский С.И. Учебный процесс в высшей школе, его закономерные основы и методы: [учеб.-метод пособие] / С.И. Aрхангельский. – М.: Высш. школа, 1980. – 368 с.
2. Бацуровська І.В. Модель застосування технології дистанційною навчання у фаховій підготовці майбутніх інженерів в аграрних університетах / І.В. Бацуровська // Педагогічний альманах. – Вип. 14,Херсон, 2012. – С. 130-134.
3. Євтушенко Н.І. Основні етапи, принципи й засоби педагогічногомоделювання як методу навчання: [Електронний ресурс] / Н.І. Євтушенко. – Режим доступу: http://www.rusnauka.com/33_DWS_2010/33_DWS_2010/Pedagogica/73579.doc.htm.
4. Матушанский Г.У. Основные характеристики психолого-педагогическойподготовки и переподготовки преподавателя высшей школы на современном этапе / Г.У. Матушанский // Психологическая наука и образование. – 2001. – № 2. – С. 24 – 30.
5. Морзе Н.В. Моделі ефективного використання інформаційно-комунікаційних та дистанційних технологій навчання у вищомунавчальному закладі: [Електронний ресурс] / Н.В. Морзе, О.В. Глазунова. – Режим доступу: http://www.nbuv.gov.ua/e-journals/ITZN/em6/content/08mnvshi.htm.
6. Самойленко О.М. Моделі дистанційної освіти та основні етапи їх розвитку / О.М. Самойленко // «Теорія і практика дистанційного навчання в післядипломній освіті». – 2011. – № 2. – С. 25-29.
2. Бацуровська І.В. Модель застосування технології дистанційною навчання у фаховій підготовці майбутніх інженерів в аграрних університетах / І.В. Бацуровська // Педагогічний альманах. – Вип. 14,Херсон, 2012. – С. 130-134.
3. Євтушенко Н.І. Основні етапи, принципи й засоби педагогічногомоделювання як методу навчання: [Електронний ресурс] / Н.І. Євтушенко. – Режим доступу: http://www.rusnauka.com/33_DWS_2010/33_DWS_2010/Pedagogica/73579.doc.htm.
4. Матушанский Г.У. Основные характеристики психолого-педагогическойподготовки и переподготовки преподавателя высшей школы на современном этапе / Г.У. Матушанский // Психологическая наука и образование. – 2001. – № 2. – С. 24 – 30.
5. Морзе Н.В. Моделі ефективного використання інформаційно-комунікаційних та дистанційних технологій навчання у вищомунавчальному закладі: [Електронний ресурс] / Н.В. Морзе, О.В. Глазунова. – Режим доступу: http://www.nbuv.gov.ua/e-journals/ITZN/em6/content/08mnvshi.htm.
6. Самойленко О.М. Моделі дистанційної освіти та основні етапи їх розвитку / О.М. Самойленко // «Теорія і практика дистанційного навчання в післядипломній освіті». – 2011. – № 2. – С. 25-29.
Published
2015-07-22
Cited
How to Cite
Топольський, В. О. (2015). МОДЕЛЬ ЗАСТОСУВАННЯ ТЕХНОЛОГІЇ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ У ФАХОВІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПЕДАГОГІВ У ПЕДАГОГІЧНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ. Scientific Notes of the Pedagogical Department, (31), 293-301. Retrieved from https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/3701
Section
Статті