ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ ПЕДАГОГІЧНОЇ РЕФЛЕКСІЇ В СИСТЕМІ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ
Abstract
Стаття являє собою огляд напрямків підготовки рефлексивного педагога в системі професійної освіти. У статті висвітлюються найбільш розповсюджені форми та ефективні методи розвитку професійної рефлексії.
Downloads
Download data is not yet available.
References
1. Афонина Г.М. Технология творческого освоения опыта педагогической деятельности: учеб. пособие / Г.М. Афонина. – Таганрог: Изд-во Таганрог . пед. ин-та, 2000. – 120 с.
2. Гавриш Н.В. Зрозуміти іншого, щоб наблизитися до себе / Н. Гавриш, В. Желанова // вихователь-методист дошкільного закладу. – 2009. – № 6. – С. 7-13.
3. Гавриш Н.В. Навчання педагогів аналізувати педагогічні ситуації в контексті коучингового підходу / Н. Гавриш, В. Желанова // Вихователь-методист дошкільного закладу. – 2009. – № 11. – С. 23-32.
4. Горбенко З.П. Личностно-ориентированное образование в системе повышения квалификации учителей иностранных языков // Сибирский учитель. – 2001. – № 6. – С. 18-24.
5. Ильина Е.В. Основы рефлексивного управления в подготовке менеджеров образования / Е.В. Ильина // Педагогический университетский вестник Алтая. – 1999. –№ 10. – С. 24-34.
6. Леонтьев А.А. Педагогическое общение / А.А. Леонтьев. – Москва-Нальчик, 1996. – 96 с.
7. Метаєва В.А. Развитие профессиональной рефлексии в последипломном образовании: методология, теория, практика: дис.доктора пед. наук : 13.00.08 / Метаева Валентина Александровна. – Екатеринбург , 2006. – 357 с.
8. Степанов С.Ю. Принципы рефлексивной психологии педагогического творчества / С.Ю. Степанов, Г.Ф. Похмелкина, Т.Ю. Колошина, Т.В. Фролова // Вопросы психологии. – 1991. – № 5. – С. 5-14.
2. Гавриш Н.В. Зрозуміти іншого, щоб наблизитися до себе / Н. Гавриш, В. Желанова // вихователь-методист дошкільного закладу. – 2009. – № 6. – С. 7-13.
3. Гавриш Н.В. Навчання педагогів аналізувати педагогічні ситуації в контексті коучингового підходу / Н. Гавриш, В. Желанова // Вихователь-методист дошкільного закладу. – 2009. – № 11. – С. 23-32.
4. Горбенко З.П. Личностно-ориентированное образование в системе повышения квалификации учителей иностранных языков // Сибирский учитель. – 2001. – № 6. – С. 18-24.
5. Ильина Е.В. Основы рефлексивного управления в подготовке менеджеров образования / Е.В. Ильина // Педагогический университетский вестник Алтая. – 1999. –№ 10. – С. 24-34.
6. Леонтьев А.А. Педагогическое общение / А.А. Леонтьев. – Москва-Нальчик, 1996. – 96 с.
7. Метаєва В.А. Развитие профессиональной рефлексии в последипломном образовании: методология, теория, практика: дис.доктора пед. наук : 13.00.08 / Метаева Валентина Александровна. – Екатеринбург , 2006. – 357 с.
8. Степанов С.Ю. Принципы рефлексивной психологии педагогического творчества / С.Ю. Степанов, Г.Ф. Похмелкина, Т.Ю. Колошина, Т.В. Фролова // Вопросы психологии. – 1991. – № 5. – С. 5-14.
Published
2015-07-22
Cited
How to Cite
Смірнова, Я. В. (2015). ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ ПЕДАГОГІЧНОЇ РЕФЛЕКСІЇ В СИСТЕМІ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ. Scientific Notes of the Pedagogical Department, (31), 257-263. Retrieved from https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/3657
Section
Статті