ІНТЕГРОВАНІ УРОКИ ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ КРЕАТИВНОСТІ УЧНІВ
Abstract
Стаття присвячена проблемі дослідження впливу інтегрованих уроків на розвиток креативних здібностей учнів сучасних шкіл. Описано основні види і рівні інтеграції в навчально-виховному процесі. Наведено приклади творчих завдань для інтегрованих уроків з різних предметів.
Downloads
Download data is not yet available.
References
1. Андреев М. Интегративные тенденции в обучении / М. Андреев. – София: Народна просвіта, 1986 – 176 с.
2. Дерманова И.Б. Креативность, личностные особенности и стратегии совладания старших школьников / И.Б. Дерманова, М.А. Крылова //Ананьевские чтения, 2004: Материалы научно-практической конференции – СПб, 2004. – С. 384-386.
3. Коджаспирова Г.М. Педагогический словарь / Г.М. Коджаспирова, А.Ю. Коджаспиров. – М.: Издательский центр «Академия», 2000. – 176 с.
4. Козловська І.М. Теоретико-методологічні аспекти інтеграції знань учнів професійно-технічної школи (дидактичні основи): монографія / І.М. Козловська. – Львів: Світ, 1999. – 302 с.
5. Овчаров С.М. Навчаємося творити: розвиток креативних здібностей школярів / С.М. Овчаров, К.В. Овчарова. – Полтава: АСМІ, 2011. – 108 с.
6. Современный словарь иностранных слов: ок. 20000 слов. – СПб: Дуэт, 1994. – 740 с.
7. Холодная М.А. Психология интеллекта: парадоксы исследования / М.А. Холодная. – СПб.: Питер, 2002. – 272 с.
2. Дерманова И.Б. Креативность, личностные особенности и стратегии совладания старших школьников / И.Б. Дерманова, М.А. Крылова //Ананьевские чтения, 2004: Материалы научно-практической конференции – СПб, 2004. – С. 384-386.
3. Коджаспирова Г.М. Педагогический словарь / Г.М. Коджаспирова, А.Ю. Коджаспиров. – М.: Издательский центр «Академия», 2000. – 176 с.
4. Козловська І.М. Теоретико-методологічні аспекти інтеграції знань учнів професійно-технічної школи (дидактичні основи): монографія / І.М. Козловська. – Львів: Світ, 1999. – 302 с.
5. Овчаров С.М. Навчаємося творити: розвиток креативних здібностей школярів / С.М. Овчаров, К.В. Овчарова. – Полтава: АСМІ, 2011. – 108 с.
6. Современный словарь иностранных слов: ок. 20000 слов. – СПб: Дуэт, 1994. – 740 с.
7. Холодная М.А. Психология интеллекта: парадоксы исследования / М.А. Холодная. – СПб.: Питер, 2002. – 272 с.
Published
2015-07-22
Cited
How to Cite
Овчаров, С. М. (2015). ІНТЕГРОВАНІ УРОКИ ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ КРЕАТИВНОСТІ УЧНІВ. Scientific Notes of the Pedagogical Department, (31), 204-210. Retrieved from https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/3651
Section
Статті