ІНТЕГРОВАНІ УРОКИ ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ КРЕАТИВНОСТІ УЧНІВ

  • Сергій Михайлович Овчаров Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка

Abstract

Стаття  присвячена  проблемі  дослідження  впливу  інтегрованих уроків на розвиток креативних здібностей учнів сучасних шкіл. Описано основні види і рівні інтеграції в навчально-виховному процесі. Наведено приклади творчих завдань для  інтегрованих уроків з різних предметів.

Downloads

Download data is not yet available.

Author Biography

Сергій Михайлович Овчаров, Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка

кандидат педагогічних наук,  доцент кафедри математичного аналізу та інформатики Полтавського національного педагогічного університету імені В.Г.Короленка.

References

1. Андреев М. Интегративные тенденции в обучении / М. Андреев. – София: Народна просвіта, 1986 – 176 с.

2. Дерманова И.Б. Креативность, личностные особенности и стратегии совладания старших школьников / И.Б. Дерманова, М.А. Крылова //Ананьевские чтения, 2004: Материалы научно-практической конференции – СПб, 2004. – С. 384-386.

3. Коджаспирова Г.М. Педагогический словарь / Г.М. Коджаспирова, А.Ю. Коджаспиров. – М.: Издательский центр «Академия», 2000. – 176 с.

4. Козловська І.М. Теоретико-методологічні аспекти інтеграції знань учнів професійно-технічної школи (дидактичні основи): монографія / І.М. Козловська. – Львів: Світ, 1999. – 302 с.

5. Овчаров С.М. Навчаємося творити: розвиток креативних здібностей школярів / С.М. Овчаров, К.В. Овчарова. – Полтава: АСМІ, 2011. – 108 с.

6. Современный словарь иностранных слов: ок. 20000 слов. – СПб: Дуэт, 1994. – 740 с.

7. Холодная М.А. Психология интеллекта: парадоксы исследования / М.А. Холодная. – СПб.: Питер, 2002. – 272 с.
Published
2015-07-22
Cited
How to Cite
Овчаров, С. М. (2015). ІНТЕГРОВАНІ УРОКИ ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ КРЕАТИВНОСТІ УЧНІВ. Scientific Notes of the Pedagogical Department, (31), 204-210. Retrieved from https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/3651