Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія

  • Ольга Василівна Скальська Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія

Abstract

У статті обґрунтовується методика використання роздавальних додаткових навчальних матеріалів на уроках іноземної мови у початковій школі, яка передбачає виконання вчителем комплексу послідовних дій, що створює умови для ефективної організації освітнього процесу

Downloads

Download data is not yet available.

Author Biography

Ольга Василівна Скальська, Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія
кандидат педагогічних наук, доцент кафедри іноземних мов Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії

References

1. Акимова М.К. Индивидуальность учащегося и индивидуальный подход / М.К. Акимова, В.Т. Козлова. – М. : Знание, 1992. – 80 с. – (Новое в жизни, науке и технике “Педагогика и психология” ; № 3).

2. Актуальные проблемы дифференцированного обучения / [И.А. Ананич, А.Б. Василевский, В.И. Водейко и др.] ; под ред. Л.Н. Рожиной. – Минск: Народная асвета, 1992. – 191 с.

3. Алиев Н.Н. Выбор особенностей учащихся при дифференцированном обучении иностранному языку / Н.Н. Алиев // Иностранные языки в школе. – 1992. – № 5–6 . – С. 28-30, 91.

4. Кузовлев В.П. Методическая характеристика класса как средство индивидуализации процесса обучения иноязычному общению / В.П. Кузовлев // Иностранные языки в школе. – 1986. – № 1. – С. 31-38.

5. Методика навчання іноземних мов у середніх навчальних закладах : [підручник / кол. авторів під керівн. С.Ю. Ніколаєвої]. – К. : Ленвіт, 1999. – 320 с.

6. Скальська О.В. Дидактичні умови добору і використання навчальних матеріалів на уроках іноземної мови у початковій школі : дис.канд.пед. наук : 13.00.09 / Скальська Ольга Василівна. – К., 2009. – 239 с.
Published
2015-07-15
Cited
How to Cite
Скальська, О. В. (2015). Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія. Scientific Notes of the Pedagogical Department, 1(28), 202-209. Retrieved from https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/3634