СПІВОЧА ДІЯЛЬНІСТЬ – ВАЖЛИВИЙ ЗАСІБ ДУХОВНО-ЕСТЕТИЧНОГО ВИХОВАННЯ ШКОЛЯРІВ
Abstract
Розглянуто методи навчання та музично-естетичного виховання дітей, вироблені сучасною музичною педагогікою. Доведено пріоритетність співочої діяльності у формуванні здатності дитини до активного сприйняття музики.
Downloads
Download data is not yet available.
References
1. Ветлугина Н.А. Музыкальное развитие ребенка / Н.А. Ветлугина. – М. : Просвещение, 1978. – 252 с.
2. Кабалевский Д. Воспитание ума и сердца / Д. Кабалевский. — Москва : Просвещение, 1984. – 208 с.
3. Кабалевський Д. Про трьох китів та інші цікаві речі / Д. Кабалевський. – Київ : Музична Україна, 1973. – 188 с.
4. Ляшенко М.П. Сучасні зарубіжні концепції естетичного виховання / М.П. Ляшенко // Педагогіка і психологія, 1996. – № 2.
2. Кабалевский Д. Воспитание ума и сердца / Д. Кабалевский. — Москва : Просвещение, 1984. – 208 с.
3. Кабалевський Д. Про трьох китів та інші цікаві речі / Д. Кабалевський. – Київ : Музична Україна, 1973. – 188 с.
4. Ляшенко М.П. Сучасні зарубіжні концепції естетичного виховання / М.П. Ляшенко // Педагогіка і психологія, 1996. – № 2.
Published
2015-07-15
Cited
How to Cite
Варганич, Г. О. (2015). СПІВОЧА ДІЯЛЬНІСТЬ – ВАЖЛИВИЙ ЗАСІБ ДУХОВНО-ЕСТЕТИЧНОГО ВИХОВАННЯ ШКОЛЯРІВ. Scientific Notes of the Pedagogical Department, 1(28), 31-36. Retrieved from https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/3487
Section
Статті