Познавательная направленность процесса работы над задачами на пропорциональную зависимость в начальной школе

  • Наталія Валеріївна Давкуш РВНЗ «Кримський гуманітарний університет» (м. Ялта), Євпаторійський інститут соціальних наук.

Abstract

 У статті розкриваються особливості роботи з навчання молодших школярів розв’язувати задачі на пропорційну залежність. Виділяються класи прийомів і способів пізнавальної діяльності молодших школярів.

Downloads

Author Biography

Наталія Валеріївна Давкуш, РВНЗ «Кримський гуманітарний університет» (м. Ялта), Євпаторійський інститут соціальних наук.
Кандидат педагогічних наук старший викладач кафедри методик початкової  і дошкільної освіти

References

1. Богданович М.В. Методика розв’язування задач у початковій школі : навч. посібник / М.В. Богданович. – К. : Вища школа, 1990. – 183 с.

2. Глузман Н.А. Формирование обобщенных приемов умственной деятельности у учителей начальных классов / Н.А. Глузман. – Ялта : КГГИ, 2001. – 102 с.

3. Давыдов В.В. Теория развития развивающего обучения / В.В. Давыдов – М. : Интор, 1996. – 544 с.

4. Державний стандарт початкової загальної освіти // Початкова школа. – 2011. – № 8. – С. 27–30.

5. Истомина Н Б. Методика обучения математике в нач. классах : учеб. пособие для студ. сред. и выс. пед. учеб. заведений / Н.Б. Истомина. – М. : Академия, 1998. – 288 с.

6. Селиверстова Е Н. Развивающая функция обучения. Современный дидактический взгляд // Педагогика. – 2006. – № 4. – С. 38–45.

7. Тихонова Н. Задачи в развивающем обучении математике // Начальная школа. – 1998. – № 7. – С. 51–52.

8. Фіцула М.М. Педагогіка : навч. посібник для студентів вищих педагогічних закладів освіти / М М. Фіцула. – К. : «Академія», 2001. – 527 с.

9. Ягупов В.В. Педагогіка : навч. посібник / В.В. Ягупов. – К. : «Либідь», 2002. – 560 с.
Published
2015-07-22
Cited
How to Cite
Давкуш, Н. В. (2015). Познавательная направленность процесса работы над задачами на пропорциональную зависимость в начальной школе. Scientific Notes of the Pedagogical Department, (31), 65-70. Retrieved from https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/3474